Lad os hjælpe hinanden - Tricks ;D {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg er nok ikke den eneste herinde der er vild med at lære hypshesten tricks. Og jeg vil rigtig gerne have hjælp til hvad jeg kan lære hende. Jeg tænkte på. Hvis i har det på samme måde, ku' vi jo hjælpe hinanden.
De tricks jeg kan forklare, hvordan jeg lærte Lotti.
Kysse
Spanske skridt på stedet
ryste på hovedet
Forhåbentlig kan jeg også snart forklare jer, hvordan jeg ik hende til at krydse benene. Altså Schenkelvigning
I skriver bare hvis i vil vide nogle af de tricks^^^^
Nå, men hvis i så skriver det på samme måde, hvad i har lært jeres hest, som i gerne vil forklare, kan vi jo ende med at blive ret kloge og måske diskutere nogle forskellige måder at lære hesten de enkelte tricks på
Kom så igang folks:P
dec 2006
Følger: 101 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 498 Svar: 2.791
Theis - Ja, du er også totally sindsyg syg i hovedet til det, i forhold til mig. Må jeg egentlig ikke høre lidt om din historie med heste?
Vil også gerne høre alle dine tricks Theis :>
dec 2006
Følger: 101 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 498 Svar: 2.791
Spanske skridt kan jeg faktisk ikke helt huske
Ryste på hovedet kildede jeg hendeved øret, og og når hun rystede på hovedet klikkede jeg. Så tilførte jeg langsomt kommandoen der var at når jeg vrikker med numsen( der kan man selv bestemme hvad kommandoen skal være ) skulle hun ryste på hovedet. Det gjorde jeg ved at kilde hende ved øret samtidig med at jeg "vrikkede med numsen" så nu er det kommandoen.
Så nu er det jeres tur, men at hjælpe mig lidt
okt 2006
Følger: 214 Følgere: 210 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 1.142
okt 2006
Følger: 214 Følgere: 210 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 1.142
Jeg kildede hans overlæbe, ligeså snart han så lagde an til at røre på den fik han godbid og ros
Nu løfter han den HELT op når man peger på den
Lad os hjælpe hinanden - Tricks ;D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside