Det er forfærdeligt :O {{forumTopicSubject}}
Jeg har en kat. 3 på 103 cm til at gå som elevpony på Blåvandshuk rideklub (min egen står der også) Da han havde stået der et år (Det skal siges at det er formanden der havde ansvaret for ham) kunne han ikke tykke fordi de ikke havde passet hans tænder.. Vi ringede så selv efter dyrelæge og hun var vildt chokert over det, han har så fået hvert halve år nu og så i går hvishan dyrelæge igen, pga det med tænder.. Mens jeg ventede ville jeg børste ham.. Der blev jeg sur på formanden !! Min lille pony gik mrundt med så meget MUG at han var halt a det !!
Så dyrelægen vil ikke have han kommr ud i EN mdr og han må ikke rides.. (Det skal siges han er snart 24 år ) Så nu kommer han hjem og gå så skal til at finde en han kan gå med ..
Hvad synes i om at hvis det var jeres klub der havde gjort der over for jeres pony ??
Vilgerne hører jeres meninger ..
maj 2007
Følger: 77 Følgere: 74 Heste: 5 Emner: 58 Svar: 239
jul 2005
Følger: 32 Følgere: 29 Heste: 5 Emner: 44 Svar: 201
Det jeg mener er at en rideskole havde lånt min hest til elever men har ikke passet ham .. Han havde så meget mug at dyrelægen var ved flippe ud at det var dyremishandling.. Min kat 3 var halt pga mug på ALLE 4 ben ..
jul 2005
Sanne H
Så meget som min havde, det er ikke normal.. Det er fordi folk IKKE kan finde ud a og børste ham ordenlig
jul 2005
Jah det har jeg, og han er snart færdig.. Han er bare total hårløs på benene nu
sep 2007
Følger: 89 Følgere: 89 Heste: 4 Emner: 609 Svar: 2.986
Men tror nu også at de fleste heste i DK har muk - det ville undre mig meget, hvis de ikke har i hvertfald.
Kavello har også haft slem muk - fordi han stod i en mudderfold nærmest, - fik dyrlæge til ham, han blev chippet, og fik noget medicinpulver - og det virkede så
Han fik også vasket og gnubbet ben hver aften i en periode - så gik det væk..
Nu er det selvfølgelig kommet igen, så det er jo bare typisk - men slet ikke i samme grad.. (før havde han hævet bagben og hårløs flere steder)
Men det er simpelthen så synd for dig og din pony! Du lånte ham jo ud af god vilje, og regnede med at den blev passet ordentligt..
Det er rigtig trist at sådan noget sker - for det sætter jo faktisk de andre rideskoler i dårligt lys.
Det er forfærdeligt :O
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside