Burberry - nu som skadet hest :´( {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen!
Jeg ville bare lige komme med en lille opdatering hernede fra. Desværre er det af den dårlige slags.
Efter træning sidste mandag havde Burberry et tykt forben, det lignede en umiddelbar seneskade og han var derfor afsted på klinikken i Tyskland idag, hvor de scannede hans ben.
Som frygtet står Bubbi nu med en seneskade i venstre forben. Det betyder, at han de næste 6 uger skal have boksro og kun komme ud og skridte ved hånd ca. 30 min. om dagen.
Efter 6 uger skal han op og scannes igen for at se om han er klar til at komme igang med genoptæning.
Alt dette betyder jo desværre, at Bubbi og jeg ikke kommer til at starte flere stævner hernede inden vi kommer hjem til SAM igen. Det er super super ærgeligt, men sådan går det jo desværre.
Derfor ikke en toptunet Bubbi der kommer hjem til sommer, men istedet en Bubbi midt i sin genoptræning.
Øv altså!
okt 2006
Følger: 102 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 97 Svar: 478
okt 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 36
Ej hvor træls, det e rgodt nok uheldigt.. Det er jeg virkelig ked af at høre.. Håber det går fremad...:) Vi glæder os til du kommer tilbage
maj 2004
Følger: 291 Følgere: 275 Heste: 1 Emner: 52 Svar: 236
Men bare han bliver tiptop igen ;D
maj 2007
Følger: 154 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 65
Håber han kommer sig hurtigt... Hils ham fra mig:D
Knuss
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 14
Håber han kommer sig så hurtigt som muligt.
Husk nu at fortælle ham at han skal opføre sig ordentlig som længe han står stille...
Burberry - nu som skadet hest :´(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside