{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

byggelegeplads {{forumTopicSubject}}

jeg tænkte på om jeg er den eneste der har gået på byggelegeplads da jeg var yngre, skriv også hvis du gør nu.. det ville være sjoveste hvis du skriver hvilken byggelegeplads du gik på. hvilke heste de havde og hvilke andre dyr de havde...
Jeg kan selv lige starte: jeg gik på byggelegepladsen bispevangen i ballerup.. der var tre ponyer den gang jeg gik der og kan se at de stadig har polle.
Ellers havde de kaniner, geder, får, høns og ænder.
Jeg synes det var et fantastisk sted og man lærte på en rigtig god måde at passe de forskellige dyr og havde en god omgang med dyrerne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  byggelegeplads
  • #1   11. mar 2008 fik lige en ide til hva min datter ska:-) hun ska da på sådan en... altså hvis der er en i nærheden

• #2   11. mar 2008 smiley Greaves min smukke tøs<3 : jeg kan kun anbefale det.. dyrerne bliver brugt som et pædagogisk redskab, og børne lærer jo så på en rigtig god måde at passe dur og havde en rigtig dejlig omgang med dyr.. og man får så mange gode minder og oplevelser

• #3   11. mar 2008 det er lige nødagtig hva jeg håber på for min datter.. jeg har jo meget med dyr at gøre og så synes jeg det er bedst hun får det ind på en naturlg måde.. kender så mange børn der ikk har nogen respekt for dyrerne og det er synd, for de får så meget ud af at være sammen med dem

• #4   11. mar 2008 smiley Greaves min smukke tøs<3 : lige præcis og plus at man er sammen med mange andre børn der deller den samme interesse som en selv, så har man jo altid mere lyst til at være der... og synes at team spirit på en byggerlegeplads er meget bedre end på en rideksole... får man holder virkelig sammen til byggerstævner og hjælper hinanden og så dem fra den anden bygger, så man en masse gode venner

• #5   11. mar 2008 jeg blir bare mere og mere vild med ideen:-) det er lige alt det jeg ønsker for hende

• #6   11. mar 2008 smiley Greaves min smukke tøs<3 : jge er ihvertfald rigtig glad for at jeg har gået på sådan en... også fordi man kommer jo ud i den friske luft og har en masse plads man boltre sig og lege på... synes tit at når børne går på fritidshjem og klub. så hænger de inde for hele dagen og får en rigtig dårlig fysik fordi de ikke kommer ud og bevæger sig

• #7   11. mar 2008 ja der er mange af dem der bare tosser rundt indenfor, fordi det ikk er sjovt for dem at være ude.. min datter er kun 5 mdr nu, men er da vant til at være med stald, ude at gå med hunden osv, så tror hun blir svær at holde indendørs, når hun vokser op med at være ude..
    og det er jo sådan de ska ha det.. ud og få noget frisk luft, masser af motion og fællesskab med andre der er lige så vilde med at være ude.
    mange putter deres børn ind i vat, men jeg har det sådan at de bare ska ud g klatre i nogle træer, få nogle skrammer og blå mærker og blive lidt beskidt.. så ka de mærke de lever... hehe
    man ka vel ikk hører at jeg er landpige vel;-) hehe

• #8   11. mar 2008 smiley Greaves min smukke tøs<3 : jeg har fuldstændig den samme indstilling som dig.... jeg voksede op inde i indre kbh og flyttede til ballerup da jeg var 10... og vil sige efter jeg har gået på den bygger så er jeg skam blevet landpige :)... jeg skal havde frisk luft hver dag. og arbejde og være ude sammen med dyrerne...

• #9   11. mar 2008 det er utroligt så enige vi er... jeg flyttede på landet da jeg var omkring 8 år og så lærer man hurtigt at det er skide sjovt at komme ud og bruge musklerne og frisk luft i lungerne.. red for en hestehandler siden jeg var 9 år og har gjort det til her for nogle år siden hvor han døde og det ku hurtigt blive omkring 6-7 heste om dagen og det synes jeg bare var fedt.. jo mere man laver, jo bedre sover man om natten

• #10   11. mar 2008 smiley Greaves min smukke tøs<3 : lige præcis... og man får så mange gode oplevelser udenfor... har også arbejdet i landbruget og når man hjuler rundt i en traktor kommer man faktisk vild tæt på dyrerlivet og ser dyr som man aldrig ville havde set hvis man boede inde i byen... det eneste minus der er ved en byggelegeplads er at ens mor kommer til at vaske virkelig meget muddertøj om vinteren ;-)...

• #11   11. mar 2008 haha ja det er jo det.. så må jeg igang med vaskemaskinen til den tid..

• #12   12. mar 2008 smiley Greaves min smukke tøs<3: hehe ja... og en vandtæt flyverdragt kan lynhurtig bliver den allerbedste opfindelse nogensinde

• #13   12. mar 2008 der var tilbud på dem for ikk så lang tid siden og der går jo rigtig lang tid før hun ska bruge den, men jeg købte en alligevel:-)

• #14   12. mar 2008 smiley Greaves min smukke tøs<3 : de er altid dejlige at havde...

Kommentér på:
byggelegeplads

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce