en GOD dag : D {{forumTopicSubject}}
Fuck jeg har haft en god dag!!
Jeg havde 4 timers mat. terminsprøve idag, men havde også fri kl. 12 yay Kl. 1 hentede min brors kæreste mig og vi tog ud til Diano! Jeg skulle jo ud og ride idag, han er nemlig i genoptræning, det går super! Han kan jo øvelser helt op til granprix så jeg var ret spændt Men hold kæft hvor var det fedt! Var lidt 'utryk' i starten da Diano jo er 165 og Lemon kun er 145 så er ikke vant til at se sådan en lang hals foran mig med kæmpe øre XD Men da vi gik igang gik det bare så godt! Han gik vildt pænt, utrolig let ved tøjlen, iforhold til lemon som er UTROLIG hård i munden. Han gik så stabilt og flot! Men han var svær at sidde på, er slet ikke vant til sådan et stort rygsving Det fedeste af det hele var: jeg prøvede at lave piaff på ham! Hold kæft hvor var det fedt, han rundede rigtig ryggen og brugte sig godt! Han vidste bare hvad han skulle med det samme! Han var bare super. Vi lavede versader og hele lortet, han var bare så nem at have med at gøre.. Det var bare dejligt!! :') Jeg regner med at oprette ham herinde en gang i næste weekend, men i kan da se ham her: http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/627349_l.jpg
WEEE :'D Super dag! Nogle der også har lavet noget fedt idag? :'D
jul 2007
Følger: 130 Følgere: 112 Heste: 5 Emner: 235 Svar: 2.879
kig forbi???
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
Og tak! Jeg skriver lige når jeg opretter prinsen :o)
dec 2007
Følger: 93 Følgere: 77 Heste: 1 Emner: 35 Svar: 144
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
Og tak alle andre Ja han er rigtig fin :')
en GOD dag : D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside