{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  isabella genoptrænes
  • #1   29. feb 2008 d. 29 februar 2008

idag påbegyndte jeg isabellas genoptræning, efter hun blev konstateret halt på begge forben, og dyrlægen har vurderet det er en overbelastning af kodeleddene, efter hun snublede med mig....

jeg skal de første 14 dge trække 15 minutter med hende 2 gange dagligt på hård bund (vejen)..

jeg starter dog stille op (er blevet overforsigtig) og trak hende kun 13 minutter idag....

med mindre dyrlægen ændre det genoptrænings program jeg har fået, ser isabella frem til 8 ugers boks ro smiley

men jeg håber han laver det om (det genoptrænings program jeg har fået er ikke tilpasset isabellas skade, men er lavet til en hest med værre skade end isabellas)

så håber godt nok hun ikke skal have 8 ugers boks ro

• #2   1. mar 2008 d. 1 marts 2008

i formiddags gik jeg 12½ minut med isabella..

og i eftermiddag/aften gik jeg 13 minutter...

jeg tror hun savner at komme ud. men hun ser ud til at holde humøret oppe.. og nyder vores trække ture, hvor hun VIRKELIG skridter igennem og bruger sig....

men der er godt nok lang tid til hun må komme på fold igen min stakkelt pige smiley

men hvis det er det der skal til for at hun kan blive 100% rask igen gør vi det gerne

• #3   2. mar 2008 d. 2 marts

gik i morges 14 minutter

gik i eftermiddags 13 minutter

hun var lidt vild i eftermidags, og var ved at gå på bagbenene en enkelt gang

Kommentér på:
isabella genoptrænes

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce