{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.473 visninger | Oprettet:

Karina B. (rådgiver) {{forumTopicSubject}}

Uh ja så ska jeg jo os lige ha fortalt lidt om mig selv..
Jeg har været igennem en masse forskellige ting, både spiseforstyrrelse, alkohold, 4 dødsfald, trusler, utroskab, udnyttelse, stofmisbrug, osv osv.. (nævner ik lige alle ting hernede, men vil man vide mere, så kan man skrive privat til mig)..

Nå men jeg er en ung kvinde på 22 år, bliver 23 d. 11 juli..
Ja jeg har os haft en hård opvækst.. Det hele gik galt da min far gik bort, da jeg var 7 år gammel..
Min mor fandt sammen med min stedfar og de skændes desværre meget tit. Jeg blev fjernet fra min mor (uden grund) og kom på børnehjem, min mor vandt og fik mig hjem igen..
vi flytte til jylland. Og min mor begynde og få et alkohold problem, som hun stadig har..
Jeg begynde på Simested skole, hvor jeg blev mobbe meget groft, fik slået min kanin ihjel, blev truet osv.. Jeg begynde og få spise forstyrrelse. Jeg sulte mig selv og spiste jeg lidt, for at skjule at jeg sulte, gik jeg ud brække det op..
Jeg begynde så på Gedsted skole, og fik min bedste veninde, der fik mig til og spise igen..
Havde det godt i noget tid..
Så begynde det og gå nedaf derhjemme igen og jeg begynde og gå og kaste op, og skære lidt i mig selv, ville bare væk fra jorden..
Lad mig se, da jeg var færdig i 9 kl. så begynde jeg og arbejde som ung pige i hus og havde det rigtig godt.. Fandt sammen med en thilænder, som jeg synes var rigtig sød.. Desværre ville han bare i seng med mig og lod mig tvinge, da jeg var for nervøs til og sige nej..
Søgte bare noget trykhed..
Der gik ca 1½ år da jeg så kom fra det forhold..
Fandt sammen med en anden der os bare udnytte mig, efter han havde åbne mig op.. Han var mig utro lige efter..
Gik helt ned efter det.. Og var lidt sammen med en der var 15 år ældre ind mig, følte mig som LORT og ville bare væk..
Og ja, nu er jeg så forlovede og min forlovede har hjulpet mig rigtig meget og fået mig helt op igen..
Hmm men ja min forlovede og jeg dumme os og var i seng sammen ubeskytte, og tog fortrylse pille.. Tænker nogle gange, tænk hvis jeg var blevet gravid og fået det barn..
Min mormor gik bort i sommers, var utrolig hårdt, da hun var en af de sidste jeg ku snakke med om mine problemer, når Erik ik ku hjælpe mig..
Lige for tiden har jeg det rigtig godt, men har svært ved store forsamlingere, i nu og bliver så meget stille..


Det var så kort fortalt om mine erfariner...
Har du/i brug for at snakke og føler i vil snakke med mig, så er i velkommen til og skrive privat til mig.. Har tavhedspligt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karina B. (rådgiver)
Kommentér på:
Karina B. (rådgiver)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce