{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et pinligt øjeblik...
  • #1   13. feb 2008 har et pinligt øjeblik.. eller en pinlig dag.. dog ikke med hesten..

Men har lige været på en uges skiferie med kæresten og hans familie.. (havde kun mødt familien 1 gang før)..

Den første dag kunne jeg virkelig bare ikk stå på ski.. tror jeg væltede 30 gange.. og de måtte på skift hjælpe mig op.. haha

heldigvis vendte jeg 180 grader til dagen efter og styrtede slet ikke resten af ferien:-)

• #3   13. feb 2008 Første gang jeg skulle have springundervisning på Pocahontas, skulle vi springe over et kryds på 30 cm. men det synes hun ikke lige var en god ide, så hun slog bremserne i og jeg sprang i bedste stil alene, så springlæreren synes nok ikke lige at der var nogen fremtid i os.hehe

• #4   13. feb 2008 fedt.. i har lige reddet min dag meddejlige smil smiley

• #5   13. feb 2008 heheh en af de første gange jeg fik undervisning på min Winner (mandlig underviser og et par år ældre end mig) det var sommer og vart så jeg havde kun stroptrøje på, det første der skete var at min ene bøjle i bhén simpelthen næsten hoppede ud af bhen, så stoppe hesten smågrine lidt og på plads med den det næste var så at stroppen hoppede af mit i galoppen (bhén røg ud da jeg kom hjem) :0)

• #6   13. feb 2008 haha ville jeg gerne ha set...

• #7   15. feb 2008 Jeg har også en mere:-) godt nok heller ikke med hesten

Men min veninde og jeg var blevet studenter.. vi havde været på en god nats druk og havde fået lov til at overnatte hos en af mine venner da vi begge havde langt hjem..

Vi kommer døddrukne derhen og lægger os til at sove.. jeg vågner op ved min ven siger "hvad dælen har du gang i??"

Det er så min veninde der i søvne er gået hen og tisset i en af hans flyttekasser.. Hun har åbenbart drømt at hun var gået på toilettet:-)

hehe

• #8   17. feb 2008 Jeg skulle hoppe op på ryggen af min hoppe, da hun ingen sadel havde på. Synes der var langt op, så jeg spang godt til, det resultrede i at jeg mistede ballancen og nærmest væltede over hende, og røg ned på den anden side, og landede på jorden med et ordentligt bump... For pokker hvor gjorde det ondt (mit stakkels haleben!!!), men tror helt sikkert det så komisk ud. Heldigvis var der kun én som så det...

• #9   20. feb 2008 Har redet den her unghest, som er virkelig god til at bukke. Den har dog aldrig har succes med at bukke mig af, trods flere bukke seancer i juni (hvor den ikke blev rørt så meget pga eksamen og opdagelse af tandspidser).
    Så i juli har jeg min nye kæreste med ude for at tage billeder af mig mens jeg rider, jeg hopper og på kræet. pg er ved at fumle med stigbøjlen, da noget larmer udenfor, han bukker en enkelt gang, og jeg gilder lige så langsom og ubehjælpeligt af og ender på røven.
    haha, alt for pinligt og bittert :o)

• #10   21. feb 2008 haha....

Kommentér på:
Et pinligt øjeblik...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce