{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flere billeder (:
  • #1   27. jan 2008 pæne billeder...

    hvad hedder det kamara du bruger..


  • #2   27. jan 2008 Rikke: Tak skal du have (:
    Det er et canon eos 350D.


  • #3   27. jan 2008 okay, over vejer at købe et nyt =) men vil gerne have et der er skide godt..

  • #4   27. jan 2008 Rikke: Så skulle du ihvertfald overveje enten 350D eller 400D. 400 er self. en smule bedre og dyre men jeg må nok sige at jeg er fuldt ud tilfreds med mit 350D. smiley

  • #5   27. jan 2008 okay, tak for hjælpen =)

  • #6   28. jan 2008 Billederne af Jasmin: De første to er dejlig skarpe, nr 3 er desværre blevet uskarpt smiley og det siste er lidt for "kornet" - Er det billed 3 , du har prøvet at redigere skarpheden på?

    Jeg savner lidt, at hestens hoved er midt i billedet. Og så vil det være flot, hvis det var træer eller himlen, der var i baggrunden istedet for dækkenet. smiley

    Billederne af Mikkel: Nr 1 kunne du være gået tættere på, så kun hovedet og halsen var kommet med. eller du kunne være gået lidt længere væk, så benene ikke blev klippet af smiley

    Nr 2: Rigtigt dejligt billed, hvis du beskærer det til et højkantsbilled. Jeg kan rigtigt godt li' den måde solen skinner på ham!

    (",)


  • #7   28. jan 2008 Jeg glemte helt at skrive, at det var nogle fine billeder!! Hvis det er hegnet på det sidste billed af Mikkel, du er ked af, kan du "fjerne" det i Photoshop Ellements...

    (",)


  • #8   28. jan 2008 Jette: Mange tak skal du have! Ja, de 2 første er jeg også rigtig glade for, og det 3 billede syntes jeg bare var så sødt så syntes nu alligevel det skulle med. Og ja, det er det sidste billeder hvor jeg ahr prøvet er redigere det, men da billedet er mindsket så meget og HG har forstørret det så er det blevet dårligere herinde desværre..
    Med hensyn til Mikkel, jeg tog faktisk nogle billeder kun med hans hoved og hals men desværre blev de lidt for uskarpe :S
    Det sidste billede af mikkel er jeg også glad for, er bare ærgeligt over hegnet og jeg har ikke det redigeringsprogram. Har prøvet med photofiltre men det ødelægger billeder så det ville jeg ikke arbjde videre med smiley
    - Og ja igen tak, det er altid dejligt med noget konstruktiv kritiv =)


Kommentér på:
Flere billeder (:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce