{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

shit jeg blev sur :@... {{forumTopicSubject}}

øhj, en eller anden flippede ud i en debat på forummet i går og begyndte at svine hrannar til... Kaldte ham en kedelig middelklasse hest med MEGET LIDT potientiale, og at han på ingen måde var det det værd som jeg gav for ham (ved ik lige hva hun sku blande sig i det for)... Personligt kan jeg ik selv genkende den beskrivelse, men er det bare mig der har tabt sutten, og han i virkeligheden er så dårlig???...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  shit jeg blev sur :@...
  • #1   5. jan 2008 Personen er vidst jalux ..
    Han har da potientiale .. Det er den anden person der er forkert på den..

• #2   5. jan 2008 Jeg synes han har potitentale. På billederne, må jeg ærligt sige, at på nogle af dem ser han ud som en fin skovturs hest smiley Men der er også nogle hvor jeg kan se at der er fut og "guld" i ham (både på ridebillederne og på folden) og jeg har da også fået den kommentar fra en hvis person, som svinede Gáski til at han blev sku aldrig til mere end en grissepasser, og jeg kunne sku bare skride hjem. For jeg red slet ikke godt!
    Det rager ikke dem. Billeder siger ikke alt. Og jeg synes folk skal rent ud sagt holde deres kæft med det!
    Jeg forstår godt du taber sutten det ville jeg da og gøre klart! Men jeg synes nu stadig at Hrannar kan blive en fin/god koncurrence hest.
    Vi må jo også tænke på han er lidt startet op, så det er begrænset hvad den lille put kan xD

• #3   5. jan 2008 Så snart han får lidt bedre balance med rytter og har redet lidt længere, så tror jeg også at hans kunnen kommer til udtryk i ridebillederne. Han ser uerfaren ud på ridebillederne i hans profil, men det er jo klart når han kun har været igang med tilridning siden juni.

Tag det ikke så tungt, det er bare en der har villet pisse dig af.

I kommer så slangt som du vil det og som han har potientiale til ;o)

• #6   5. jan 2008 tak hvor er det sødt at i bakker mig op alle sammen smiley Som der også står i albummet med ridebilleder, er ridebillederne, taget første gang han traver med rytter på rykken - så nej, der ser han ik ud af noget særligt. men lige frem at nedgøre ham på baggrund af det.... hehe

• #7   5. jan 2008 Jeg tager i hvertfald dit parti.. For selvom det kan være svært at dømme en hest¨på billeder.. Men jeg synes han ser lækker og potentiel ud!! smiley Nogle folk kan bare ikke adminstrere at skrive i debatfora smiley

• #8   5. jan 2008 Jeg synes at han ser meget lækkert ud, han er jo heller ikke så gammel, han har jo mange år endnu, jeg synes han er en fantastisk smuk hest, lad vær med at lytte til hende... Men jeg kender følges, da en eller anden pige på 14 år, at Felicity bare var almindelig og ikke noget spicialt, og jeg ikke skulle være så overvældet glad for hende, da hun ikke var noget særligt...

Jeg siger jer hvis hun sad over for mig og sagde, havde jeg kvalt hende på stedet !!!

• #13   5. jan 2008 jeg kender følges, da en eller anden pige på 14 år, at Felicity bare var almindelig og ikke noget spicialt, og jeg ikke skulle være så overvældet glad for hende, da hun ikke var noget særligt...

Jeg siger jer hvis hun sad over for mig og sagde, havde jeg kvalt hende på stedet !!!

• #15   5. jan 2008 Synes det er mærkeligt, jeg blev faktisk såret, da jeg virkelig tror min hest kan komme langt... Men nu vil jeg ikke lade hende pigen komme imellem Felicity's og min fremtid...

• #17   5. jan 2008 Ja, hun kan da være lide glad...

• #18   5. jan 2008 Mille Ungdomshus: Ej noget laterligt noget at sige.. Altså, self traver han ikk i holdning som 5 års nytilredet.. ??
    Jeg kan sgu godt blive ked af hvis folk disser min hest.. Hvis det bare er ondt ment, og ikke konskrutivt.. Kan i følge mig ? smiley

• #19   6. jan 2008 anna magdalene. ja kan sagtens følge dig. og hvis jeg havde spurgt vedkomne om hva hun sys om min hest, til den pris, ville jeg også bare have sagt nå nå og så var det. men var på ingen måder det der blev spurgt til... virkelig underlig opførsel :S

• #20   6. jan 2008 og ku forstå hvis det var en 12 årig som selv sys hun var noget særligt, men var det sku ik en gang

• #21   6. jan 2008 nej han er fandme ikke dårlig

• #22   6. jan 2008 Nej lige præcis.. altså.. jeg kan fælge dig hele vejen.. tror sgu jeg var blevet så gal at jeg bare havde disset igen.. selvom det jo ikke ligefrem er det man bør gøre.. smiley

• #23   6. jan 2008 blev sku også noget forundret hehe. Hun er den absolut første der siger sådan om ham. godt nok er nogen mere vild med ham end andre, men generelt sys jeg kun der har været positive kommentarer til ham smiley ( og nu får jeg nok også snart taget nogen nye ridebilleder - er rart at have billeder af ham gennem hele forløbet, for så kan man kigge tilbage og se hvordan han har udviklet sig) smiley Godt nok er han måske ik nogen verdensmester, men ligefrem at komme med så negativ kommentar...

• #24   7. jan 2008 jeg blev også engang svinet rigtig meget til fordi min hest gik med fleece dækken og eksem dækken til stævner´hun var vildt led der blev jeg sku også sur

• #26   7. jan 2008 ja hun gik fuldkommen amok og ville melde mig til hestegalleris shef helt ærlig jeg bestemmer sku selv om min hets går med dækken eller ej jeg har prøvet at komme ud til min hest i øs regn hvor hun stod og frøs min hest går med dækken og det bestemmer jeg da selv

Kommentér på:
shit jeg blev sur :@...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce