30. apr 2006 Følger: 140 Følgere: 132 Heste: 6 Emner: 381 Svar: 2.044
Om de indlæg {{forumTopicSubject}}
Skrev igår en besked til alle om at der kun må blive lavet et indlæg om dagen, med enten udf, eller bedømmelser eller slå det sammen...
Da jeg har fået klager og mange vil ik være med i gruppen, pågrund af alle de indlæg..
Men til aften da jeg logge på, så jeg alivel at der var to nye indlæg med bedømmelser og en med udf..
Har så slettet de to af indlæggene også må i skrive i det der er tilbage for idag.. I kan lave 1 nyt imorgen...
Håber i vil være søde og huske på det, da jeg er lidt ked af at folk hopper fra gruppen pågrund af de indlæg.. Vi sku jo gerne ha det hyggeligt osv..
Mvh Karina
maj 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Heste: 8 Emner: 28 Svar: 51
apr 2006
Følger: 140 Følgere: 132 Heste: 6 Emner: 381 Svar: 2.044
Er det ik iorden???
dec 2006
Følger: 50 Følgere: 45 Heste: 9 Emner: 140 Svar: 1.087
Men der er grupper som er lavet til at have stemmerunde og lignede i ...
Så hvorfor også lave indlæg i denne gruppe? De som gerne vil være med til bedømmelserunde o.s.v. kan jo bare melde sig ind i de grupper
Ik for at være sur eller noget, men hvis man kan skrive om alt i alle grupperne, er der jo ingen mening med at have flere grupper?
apr 2006
Følger: 140 Følgere: 132 Heste: 6 Emner: 381 Svar: 2.044
Men ja, det er er jo en gruppe for alt, det ska bare ha noget med de brogede at gøre..
Kan være at jeg ska lave et indlæg for for og imod og dem hvor der er flest imod, så bliver det helt fjerne, synes i at vi ska forsøge at gøre det på den måde eller ska vi prøve det jeg har skrevet????
okt 2007
Følger: 49 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 187
Om de indlæg
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside