{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Idé til manuskrift til 3eren ! {{forumTopicSubject}}

min idé til hms 3 UDEN VANESSA

Troy vågner en morgen . solen skinder ! han har det godt !
han går nedenunder for at få morgen mad , da han sætter sig ved bordet kommer hans mor. imens han er i gang med at helle morgen mad op siger han mor at Gabriella har været der før han vågnede med et brev
i brevet står der :
Kære Troy !
det skær virkelig i mit hjerte at
fortælle dig dette , men det skal
jo ud ! Selvom min mor havde
lovet at vi ikke skulle flytte denne
sommer skete det ! vi er nød til
at flytte ! jeg kunne ikke få mig
selv til at sige det til dig ansigt
til ansigt . håber du forstår mig !
skriv til mig hurtigst muligt !
savner dig !
Kys din smiley
(SANG - om hvor ked af han er)

Troy går maget længe og er meget ked af det. hans venner kan ikke rigtig komme i kontakt med ham , det eneste lys punkt han har i hans liv er han barsket ball (SANG - om han ikke gider andet ) .
hans venner begynder så småt at blive bekømeret og snakker om hvordan han skal kommer vidre (SANG - om hvordan de kan hjælpe ham ). Sharpay ( staves ) gør i mellem tiden ALT for at komme i kontakt med Troy ( SANG - til troy ), men ingen ting virker ! han afviser hende gang på gang. (SANG - om han ikke gider hende , men det er ikke hendes skyld )

Det er en regnfund morgen Troy er lige kommet i skole, deres lærer har en ny pige med ! helt anderledse end de andre ! ikke snobbet , ikke grim ikke en der ønsker for meget opmærksomhed ! hun hedder Chastin og kommer fra Danmark ( ureatislisttisk men WHAT EVER ) troy bliver valgt til at vise hende rundt . de finder ud af de har mange ting til fælles (SANG - om hvor ens de er )

Troy bliver gode venner med pigen og de er små forelsket .han venner han mærke han bliver gladere (SANG - om hvor godt det er)

til skolens forårs fest møde Troy op med den Chastin de er blevet små kærester , fordi han endelig at kommer over G. til kåringen af årets fyr bliver Troy og pigen bliver Sharpay , men troy nægter at danse med hende , han vil kun danse med Chastin. ( SANG - om hun skal lade ham være ) Sharpay trækker i hans arm og mens han siger : I don't want to ! vikler han sig fri og hun ind i den stor skål med drinks og bliver våde . hun går du for at få noget andet tøj på .
li mens kommer Chastin derude de snakker og Sharsay spørg hvad han der i Chastin's typer og ikke i hende ! de bliver venner !
de danser alle sammen og der kommer sådan en sang som de altid synger i slutningen , år vi er så gode venner bla bla bla ..
den slutter med Troy og Chastin kysser .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Idé til manuskrift til 3eren !
Kommentér på:
Idé til manuskrift til 3eren !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce