{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

hvordan gik jeres ridning idag...??? {{forumTopicSubject}}

jeg var til springundervisning idag og det gik sørme rigtig godt...han var rigtig nem at styrre...normal plejer han barat jorde igennem banen som omhan blev forfølget men idag var han bare så let ved hjælperne at det var helt utroligt til grngæld smed han et parbomme mere ned...men man kan jo ikkeha alt på en gang... smiley

hvordan gik jeres ridningså idag???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan gik jeres ridning idag...???
  • #1   14. nov 2007 luffe og kamille har fri
    var ud kig på sadel til dem

• #2   14. nov 2007 Fik øvet lidt med Donna, er ved at gøre hende kørevant.. Det gik rigtig godt, da vi først var kommet afsted, lige i starten prøvede hun hele tiden at vende om, tror hun syntes det var lidt for kedeligt når der ikke var andre heste med.. smiley
    Bagefter var jeg ude at ride på Rødtop (en pony jeg har i tilridning), men har ikke rigtig redet så meget på ham, da jeg også havde en anden i tilridning, og så red jeg på den, og min veninde red på Rødtop, for hun kan så godt lide ham.. Og så var det jo så meningen at hun skulle træne ham, og lære ham noget, men det fandt jeg så ud af idag, at hun ikke har gjort.. Alt det jeg havde lært den anden, og som det var meningen hun skulle lære Rødtop, det kunne han ikke.. Så jeg må vidst godt nok lige igang med ham...

• #3   14. nov 2007 dejligt (:

• #4   14. nov 2007 - Sanne | SS-foto.dk - :
    Det er bare en god sadel ;b

Jeg var til springundervisning, det gik super...
    Idag fik jeg komplimentet "Han er flyvende" af min springtræner..

• #5   14. nov 2007 Idag fik jeg undervisning på Theodora og det gik fantastisk godt - vi er ved at øve sidebevægelser og dem fanger hun ret hurtigt.. så jeg har haft en dejlig ridetur...;-)

• #6   15. nov 2007 I går skulle jeg have redet, men da min hest og hele flokken havde været på en længere løbetur UDEN for folden, uden rytter, så stod hun hjemme og svedte. Derfor red jeg hende ikke i går. Jeg skulle ellers have undervist min søster, som skal ride hende i to år mens jeg er på efterskole. (:

• #7   15. nov 2007 det gik virkelig godt idag, mig og min veninde red på hyperne uden sadel og med skrit tæpper på, det var vildt hyggeligt!. men det var SKIDE koldt! smiley

• #8   18. nov 2007 ved ikke rigtig, spring parten rider hende hver dag i denne uge, fordi der var en cykel der ville smide af, så jeg har brækket håndledet

Kommentér på:
hvordan gik jeres ridning idag...???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce