{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At skære i sig selv ?
  • #1   31. okt 2007 Hva er det du snakkker om ??????

• #2   31. okt 2007 Men nej det har jeg ikke

• #3   31. okt 2007 Dem der gør det har sgu ik rigtige problemer ! Totalt opmærksomhed ! Latterligt !!

• #4   31. okt 2007 har aldrig gjort det og synes det er noget pjat at gøre..

• #5   31. okt 2007 totalt enig det er pisse dumt

• #6   31. okt 2007 folk kan jo sige det er latterligt eller hvad de vil - men det er kun uvidenhed der får folk til at smide den slags kommentare!!!

unge piger der skære sig selv er kommet ud på et plan hvor de er så frustrerede at de føler at den eneste kontrol de har tilbage det er den hvor de påføre sig selv smerte ved at skære sig selv.. nogle sulter sig selv.. det er forskelligt fra person til person..

men luk lige røven med at det er latterligt, for det som ligger bag er et meget stort psykisk problem og hvad hjælper åndssvage kommenater fra 13 årige små tøser så? Tænk jer om..

har man ik noget godt at sige så bør man helt holde sin kæft..

Team Dunemose.. hvis du overvejer at skære i dig selv - eller hvis du allerede gør det, så kontakt en voksen.. en du kan stole på (og den person findes)
    der ER en løsning på de ting der går dig på - men søg hjælp NU inden du gør så meget skade på dig selv at der ik er nogen vej tilbage.
    jeg sender dig en masse varme tanker

• #7   31. okt 2007 tror nu ik de vil dø - det er et råb om hjælp.. man gør det i afmagt

• #8   31. okt 2007 jeg kan godt synes at det er latterligt at skære i sig selv..

det er ikk fordi jeg aldrig har snakket med nogle som gør det..

en af mine allerbedste veninder er cutter... har snakket meget med hende om det... så jeg ved godt hvordan nogle har det.!!!

• #9   1. nov 2007 Nu siger i det er dumt, men hvis man virkelig har det dårligt og føler sig helt alene, så forsvinder den smerte altså når man gør det.. Jo der kommer en anden smerte.. Så syntes i skulle lade være med at sige det er dumt og man gør det for at få opmærksomhed..
    Det er fandme ikke spor sjovt at være helt derude, hvor det er sidste udvej for at tænke på noget andet..

• #10   1. nov 2007 •CC-Foto•<3Team kloge blondiner<3•Faruk<3Team KIR<

Hvis man føler at der ikke er nogen der kan lide en, så føler man jo heller ikke at man kan fortælle nogen hvordan man har det.. Ja det er dumt at skære i sig selv, men når man er derude, hvor man virkelig har det elendigt med sig selv, eller har nogle problemer der virkelig påvirker en dybt, tænker man ikke lige over at de er dumt.. Man flytter smerten ved at skære i sig selv, og samtidig giver man et råb om hjælp.. Det er en rigtig svær situation at stå i:..

• #11   1. nov 2007 •CC-Foto•<3Team kloge blondiner<3•Faruk<3Team KIR<

hvis du prøver at læse HVAD jeg skriver - så skriver jeg ikke at I ikke skal komme med jeres mening, I skal bare ik formulere jeres mening på en latterlig 13 års måde..

tænk før I skriver - ISÆR i emne som disse da der højst sandsynligt sidder et i forvejen meget sårbart menneske og søger efter råd..

• #12   1. nov 2007 Citere dig lige:

Skrevet: 31-10-2007 18:46:35

MEGET enig!!
    Sys det er latterligt altså hallo?
    Man skal ikke skære i sig selv for at få det bedre altså det er sku da dumt ?!! Undskyld jeg siger det sådan men sådan har jeg det bare !!

Man behøsv altså da bare ikke gøre det? Altså hvorfor? Helt ærligt maaan !

:S:S

det der er simpelthen så 13 årig teen pop som det kan være! sorry to say

• #13   3. nov 2007 Har i selv prøvet det ? ja,
    Hvad skar i jer med ? en lille kniv
    Hvorfor gjorde i det ? det en lang historie, men det var noget med min kæreste at gøre. altså, han var pisse sur på mig, og det gør mig så nedtrykt, tænker konstant på ham, har aldrig været så fucking forelsket man! og så er han sådan, så stod vi endag, og han talte alvorligt med mig, han siger at hans storebror ( min bedsteven) har sagt at jeg var ham utro og sådan. og så fik vi det på plads. men jeg fandt ud af hvorfor hans storebror sagde det ; det var fordi han ville have min kæreste til at slå op med, fordi han kunne se at min kæreste brugte mig& ødelagde mig
    Hvor henne skar i jer ? på overfladen af armen, hvor jeg skrev ; manda ; hjælp mig en eller anden B)!

• #14   4. nov 2007 <3nutid og datid men kashmir for altid<3 K.. men dog fornuftig smiley

• #15   5. nov 2007 ' skal vi så også grine, når i selv kommer i de problemer vi kommer i?
    - jeg har det pisse dårligt, og jeg skære i mig selv til daglig okay?
    jeg inrømmer det, men det virker beroligende, og jeg får tiden til at gå ved at være kreativ d;
    Sille&cilas<3 ; situation smiley

• #16   8. nov 2007 Helt ærligt ! Hvis man rigtigt ville dø havde man begået selvmord !! Det jo noget pjat alt det fis der !!

Kommentér på:
At skære i sig selv ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce