{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Drenge altså (; Heeh . {{forumTopicSubject}}

Heej tøser smiley
Jeg har et par spørgsmål til jer alle sammen (:
1: Hvor mange år syntes i der må være mellem et par, før det er ved a blive for meget ? (Et kæreste par)
2: Har jeres drengevenner spurgt jer om i ikke har en sød veninde som de kan snakke med ?
3: Hvor gamle er i og hvordan tænker i om kæreste par, sex osv .

Det var lige dem (:

Jeg har selv nogle svar på det, men nu vil jeg gerne have jeres mening, for jeg vil gerne vide hvordan 13-14-15-16 osv tænker .

K J (Katja min tøs) (: Jeg har en ven der gerne vil snakker med dig smiley hah . havde bare lige lyst til a nævne det for dig (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drenge altså (; Heeh .
  • #1   29. okt 2007 1: Hvor mange år syntes i der må være mellem et par, før det er ved a blive for meget ? (Et kæreste par)

der 4 mellem mig og min kæreste men er også meget moden. ikk mere end det aler højest.

2: Har jeres drengevenner spurgt jer om i ikke har en sød veninde som de kan snakke med ?

JO! mange .P hehh

3: Hvor gamle er i og hvordan tænker i om kæreste par, sex osv . 14. hmm kan godt sige jeg ikk er jomfru. har et meget 'par' forhold med min kæreste

• #2   29. okt 2007 <b>1: Hvor mange år syntes i der må være mellem et par, før det er ved a blive for meget ? (Et kæreste par)<b> Altså tror et forhold for en på min alder bli'r lidt kedeligt efter 1-2 år med den samme person hele tiden! (:

<b>2: Har jeres drengevenner spurgt jer om i ikke har en sød veninde som de kan snakke med ? </b>
    Nææh.. Men har spurgt min drenge ven om han havde nøgle søde venner smiley Ellers finde jeg dem bare selv Hah (x

<b>3: Hvor gamle er i og hvordan tænker i om kæreste par, sex osv .</b>
    Er 14 år.. for mig er det helt fin med kærster(: men hvis jeg skal have et forhold skal det være 'DRØMMEFYREN' og ikke bare en jeg ikke tænker wow til! ellers så er det kun engang for mig (x

Den første gang skal det være med en seriøs en! (: Syntes at snave og tja... Godt kan være lidt engangs Haah XD

• #3   29. okt 2007 smiley

• #4   29. okt 2007 <b>Team Felicity &' Julie .</b>

Godt svar (x

• #5   29. okt 2007 Jeg tænkte det samme (:

• #6   29. okt 2007 Tak, var det ikke kreativt ?

• #7   29. okt 2007 Meget kreativt (;

• #8   29. okt 2007 Mange tak.. Hehe

• #9   29. okt 2007 1: Hvor mange år syntes i der må være mellem et par, før det er ved a blive for meget ? (Et kæreste par)

Hmm så lang tid man vil ?

Jo x'D

3: Hvor gamle er i og hvordan tænker i om kæreste par, sex osv .

Er 13 , Vil gern ha en kæreste, men ja, er jomfru, Man bestememr vel selv hvornår man er klar til at have sex (:

• #10   29. okt 2007 1:
    Ikke mere end aller højest 2 år hvis begge er under 16-18år, men hvis begge er over det kan der sagtens være 8 år sys jeg ;D

2:
    Hmm... nej, tror jeg ikk (;

3:
    Hmm... jeg er 13 og stadig jomfru, men har heller ingen kæreste eller nogen jeg virkelig stoler på, som nok oz er en af grundene (;

• #11   29. okt 2007 1: Jo ældre man er jo større alders foreskel kan der være, efter min mening..
    2: Jo gør nogen drenge indimellem..
    3: Ja, altså jeg kan ikke have en forhold uden sex, men nu er jeg også 17, så sex er en rimelig normal ting for mig..

• #12   29. okt 2007 Jeg er også selv 17 og for mig er sex ikke 'fremmed' lad os sige det sådan .
    Det bliver en normal ting når man er over de, 16 år, syntes jeg .

• #13   29. okt 2007 1)
    det kommer helt an på hvor moden man er.. (:
    2)
    nej, faktisk ikk, de fleste har kun ville skrive med mig? xD
    3)
    hmm, jeg er 15 og i et seriøst forhold for mig, er sex ja en del af det.. men de seriøse forhold kan så tælles på 1 finger xD

Kommentér på:
Drenge altså (; Heeh .

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce