{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  YNDLINGS !
  • #1   24. okt 2007 Fra Jackass er det klart Johnny Knoxville eller Bam Margera .
    Johnny Knoxville fordi han er over mega sej og over mega sjov ! + jeg elsker hans ekstremt underlige grin smiley
    Bam Margera fordi han er vildt underlig eller var ! og så er han lidt pæn (:
    Fra Viva la Bam er det Bam og ham jeg aldrig kan huske hvad hedder /: hehe
    elsker der hvor Ryan for bilen op i røven , flakker altid af grin smiley

• #2   24. okt 2007 Yndlings person i Jackass: Jamen, altså. Bam mest, tror jeg. Jeg elsker også Johnny, Chris, Wee-man, Dave, Ehren, Steve-o, men ikke så meget preston. Jeg kan sgu lide dem alle. De er så herlige man !

Yndlings scener: Prank War, Nogle af dem i nævnte, den med konge pytonen, Don't feed Phil, Dicos ridderscener. Og alle dem med skating og Tony Hawk. Party Boys kan altså også være ekstremt sjove, men syntes at Steve-o er så syge, at noget af det slet ikke er sjovt. Men hans med regnormen og guldfisken er GENIALE.. Hvis ikke i har set dem, så SE DEM .

Ja, yndlingspersoner fra Viva La Bam er vel også dem alle. Kan speciel godt lide Dico.. Han er så sjov på en overgearet måde, når han klæder sig ud, leger ridder/pirat og laver freestyle raps. Jamen, alt er jo så genialt, derfor elsker jeg jackass.

• #3   24. okt 2007 Dico ! det er det han hedder ! han er så cute !!

• #4   24. okt 2007 Ja ;D haha.. Jeg kan lægge en musikvideo ind, der er med på ekstramateriale på første sæson af viva la bam.. Den er SÅ genial den musikvideo. Den er med Dico, der rapper, jimmy pop fra bloodhoundgang synger omkvædet og Bam ligner en mongol og synger underligt.. ;D

Men ja, Brandom Dicamillo er for sej !! smiley Jeg syntes også at Rake Yohn's hår er sejt, men selv er han for grim.. smiley

• #5   24. okt 2007 okay smiley det må du meget gerne !
    vil gerne se den !

• #6   24. okt 2007 ;D Det er en julesang..

• #7   24. okt 2007 haha , elsker julesange !
    HAHAHAHAHHAAHHA smiley

• #8   24. okt 2007 Ej, gider ikke til at lægge den ind og uploade. Søg under Dicamillo sister og why is it so cold på youtube.. smiley

Ser lige det ekstramateriale med dem. Der er noget "Om dem". Et af spørgsmålene hedder "What do you want it to say on your tombstone"

BAM: Leave me alone, I'm skating
    PHIL: I don't want to know
    APRIL: I live long enough to see my kids be happy, succesful, & not killed themselfes.
    RAKE YOHN: Woo Woo Woo
    RYAN DUNN: Burn in hell f-ckers
    TIM GLOMB: "Probably had more in him"

• #9   24. okt 2007 okay smiley

• #10   24. okt 2007 HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA fuck det er sjovt !
    jeg flækker af grin !

• #11   24. okt 2007 JA! Den er genial .. Jeg siger vist genial hele tiden, men det er jo også sådan et "genialt" ord.. smiley Har du set alle d e ondsvage musikvideoer med dicamillo ? Dem der "Mustard man" og sådan noget. De er også derinde.. Hvis ud søger under brandon dicamillo, så kommer der det sjoveste og mest geniale/onsvage med ham..

• #12   24. okt 2007 okay haha ..

• #13   26. okt 2007 Njaah... Ved ikke helt..

Kommentér på:
YNDLINGS !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce