{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Unge &' alkohol ? {{forumTopicSubject}}

Hej !

- Vi er 2 piger som har et projekt i skole, om unge og alkohol, sex , stoffer og problemer og regler !

' Vi kunne godt tænke os avide om i har nogle "historie" om hvad i må, og hvordan jeres regler er der hjemme.

Og hvad i må med alkohol , Fester, Sex, stoffer &' smøger.!

Hvor gammel er du ? &&' fortæl hvad for nogle regler du har der hjemme .. Helst svar for teenage piger &' forældre ..

Tak for hjælpen .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Unge &' alkohol ?
  • #1   24. okt 2007 Tak vi kan rigtig godt bruge jeres regler til vores projekt .

Stephanie Schøn :'D <
    Hvor gammel er du ?

• #2   24. okt 2007 :b

• #3   24. okt 2007 Og hvad i må med alkohol , Fester, Sex, stoffer &' smøger.!

jeg må ikk drikke kun smage men det har jeg det helt fint med da det ikke smager specielt godt..

jeg må gerne tage til nogle fester men gider ærligtalt ikk.. vil hellere bruge min tid på min hest..

mine forældre kunne nok ikk forbude mig at have sex hvis jeg ville.. men vil ikk... det skal være den rigtige fyr... måske lyder jeg lidt helgen agtig men sådan har jeg det...

må ikk tager stoffer hvilket jeg også synes er helt hen i vejret..

mine forældre siger selv at de ikk kan forbyde mig at ryge da de selv har røget og min mor ryger stadig.. men hun vil fraråde mig det da det ødelægger en og koster kassen... gider ikk ryge og ødelægge mig.. og jeg har iøvrigt heller ikk penge til det...

• #8   24. okt 2007 , TIL ALLE!
    - VIL I IKKE NOK VÆRE SØD A SKRIVE HVOR GAMLE I ER VI SKAL BRUGE DET TIL VORES PROJEKT: !! TAK !

-

• #9   24. okt 2007 jeg er 14 år...

• #10   25. okt 2007 Tak :b vi behøver bare virkelig jeres alder. da vi jo har om teenage regler.

MIne skatte jeg elskr jeg sååh højt!! oss Alberte H
    Miq Nalleh, jeq er 14 år blir 15 til sommer.
    Jeq ryqer, oq det har min mor fundet siq ii nu, men i starten var hun skam ikke ret qlad for det. Jeq har snart røqet ii 1 år.! &&' nu kan jeq ikke stoppe. Alkohol må jeg desværre kun nogle gange men har da drukket i smug før. hun siger a jeg først må efter min konfirmation ! men som sagt har jeq gjordt det nogle gange uden hun vidste det. Min mor var her første gang jeg var stiv, og det var til min bror's 18års føsdag. der havde jeg fået lov til a drikke ! Fester det går jeg ik' rigtig til endnu.:] Sex det ville jeg ik' snakke med min mor, det kommer ik hende ved lii nu :] jo vis man skal have p-piller og alt det der shit så ville jeg da snakke med hende,! Stoffer, NEJ!! min bror har engang røget hash og han blev altså lidt crazy op i hovedet og tabte sig meget. han rør det dog ik så meget mere. Men det vil min mor selvfølgelig ik have at jeg rør, og har jeg hellere ikke tænkt miq lige forløbig :X føj.

Nåmen jeq skal være inde kl. halv 11-11 i hverdagen.
    &&' ii weekenden er det lidt lii meqet hun vil bare gerne vide hvor jeg er hende. og jeg skal huske a ringe til hende vis jeg går et andet sted hen..

Min veninde ryqer ikke. og hun må hellere ikke dirkke :] lii som miq. men hun kan selv få lov a skrive sine regler når hun får tid smiley og min veninde bliver 14 imorgen ..

• #11   25. okt 2007 Jeg er 15 , Ryger , drikker , fester og har sex .

Jeg skal slev betale mine smøger , skal slev betale mit sprut , hvis jeg skal til fest skal jeg for det meste selv komme der til og hjem igen og de skal vide hvor jeg er og have et nummer hvis de ike kan få fandt på mig . Ang sex det styr jeg selv , ( Mutti betaler p-piller) .

• #12   25. okt 2007 Og så har jeg røget hash et par gange , hvor Mutti har fået det a vide alle gangene .

• #13   25. okt 2007 Jeg må gerne drikke lidt, men ender altid med at drikke mere end jeg må 8)
    Stoffer er ik liiiige noget jeg har lyst til, så det er helt fint jeg ik må det.
    Mine forældre ville nok blive sure hvis jeg røg, men hvis det virkelig var noget jeg ville kunne de nok ik stoppe mig. Kan bare ik se en grund til at ryge (x
    Fester må jeg gerne tage til.
    Og mine forældre synes nok det er alt for tidligt med sex 8)

- jeg er 14 smiley

• #14   25. okt 2007 Vi har skam også regler her hjemme smiley
    Jeg må ikk drikke alkohold( Men gør det alligevel med min veninde smiley )
    Må ikk ryge,
    Ved ikk om jeg må have sex,!!
    For min mor siger at jeg skal sige til hvis jeg har haft det også noget , !!
    Og tager SLET ikk stoffer, !!

• #15   25. okt 2007 ^^^^ Jeg er 13 år ^^^^

• #16   26. okt 2007 ok tak :b

Kommentér på:
Unge &' alkohol ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce