EFTERLYSNING KIG!!!!!! {{forumTopicSubject}}
hejsa, jeg søger med lys og lygte efter min store kærlighed som jeg snakkede meget med da jeg var mindre og hun var føl. Hun er en quarter, ka ik lige helt huske hva, hendes mor og far hedder. hun er rød med en stor blis der går lidt overdet ene øje altså man kan sige hun har det man kalder for en "hjelm blis" hun er rigtig sød og rar. Hun boede i Vindinge nær roskilde. på en lille gård på noget der hedder Lillevangsvej, en dag fik jeg at vide at flicka(som jeg kaldte hende) var til salg min mor og far spurgte så ejeren som hed kirsten og hendes mand hed vist nok mogens om hun var solgt for ellers ville de gerne købe hende til mig, men de fik desværre svaret at hun allerede var købt og at køberen ville hente hende en uge efter at de havde spurgt. jeg var så ullykelig for jeg besøgte jo flicka hver dag og elskede hende rigtig højt<'3 så nu er der gået et par år, men vil rigtig gerne finde hende. så hvis du kender hende, ejer hende, eller bare har set hende et eller sted så skriv! JEG BIDER IKKE! bare skriv løs! håber nogen svarer mig<3 hun skiftede navn da hun flyttede! tror ik hun havde noget navn før den tid!
Hilsen Patricia
ps. tror hun er mellem 2- 4 år nu
jan 2007
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 8 Emner: 132 Svar: 455
EFTERLYSNING KIG!!!!!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside