{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Mangler du at ride lidt mere? :) {{forumTopicSubject}}

Så kan jeg måske hjælpe. Jeg har min egen pony Sheika Bahia, som jeg godt kunne tænke mig blev redet lidt mere. Hun er meget erfaren og kan øvelser til og med La6.. Hun har sprunget 140 med rytter og kan springe La-Mb med den rigtige rytter .. Hun er ikke i så go' træning for tiden, da hun kommer lige fra udlån hvor hun ikke er blevet redet seriøst i 4 måneder, kun til hygge ridning.. Derfor er jeg selv igang med at ride hende op igen men da jeg har mange lektier og mange heste jeg rider, har jeg ikke altid tid. Det kunne være rigtig fedt hvis jeg kunne finde en rytter som gad ride hende engang imellem for mig. Jeg bor i udkanten af Bramming.
Det skal være en rytter der kan sætte sig igennem og vise hvem der bestemmer, da Sheika hurtigt finder ud af hvor let det er at snyde smiley Hun er ikke dum og ulydig med buk og stejler, nej hun begynder bare med at være doven .. Men en rutineret rytter der kan ride Lc-Lb og er dygtig nok kan også ride Sheika i de høje klasser indenfor både spring .. Skriv hvis du har interresse smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler du at ride lidt mere? :)
Kommentér på:
Mangler du at ride lidt mere? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce