{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Uvidenhed øv øv {{forumTopicSubject}}

til tider blir jeg altså lidt overrasket over folks uvidenhed, når de endda prøver at sælge nogle ting. Til tider kan det endda gøre mig en smule harm må jeg nok erkende.

Jeg har lige været inde og se på køb og salg. Så kommer jeg frem til et sted hvor en har bid til salg. Går ind og kigger selvom jeg egentlig ikk står og mangler et bid

Der står så at fra billede det og det til billede- er det et tre rings bid. Så undrer jeg mig gevaldigt, for det er slet ikk et tre rings bid- det er en todelt stang

Det der så undrer mig er at det tilsyneladende er en dressur rytter der har det til salg og som sagt sælger det som et tre rings bid. Og jeg mener jo at man kan se en tydelig forskel på disse. Men der er jo folk der byder på tingene som så osse tror at det er et tre rings bid. Jeg ved godt at det ikk er alle der er lige gamle derinde og sådan, men hvis man har købt tingen fra ny burde man vel vide hva det er man har købt?

Tænker lidt på at det er da ikk så smart, for stangen er længere end et trerings så hvis den der køber det smider det på hesten og hiver og flår (som nogle jo gør) af og til, så blir det da rigtig træls for hesten.

Er det bare mig der føler mig lidt underlig og som så ikk kan lade være at blande mig og så skrive og gøre personen opmærksom på at oplysningerne ikk er helt korrekte Jeg gør det jo egentlig for en evt. hests skyld, men osse for at personen så må lære et eller andet hvis i forstår?

Jeg sys jo det er synd hvis en i god mening køber bidet men ikk ved hva det er pga forkerte informationer, og en hest så en dag står med ødelagt mund fordi stangen er blevet brugt forkert. Der skal jo ikk nær så meget til i en stang hvor hesten meget bedre kan mærke ens signaler...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uvidenhed øv øv
Kommentér på:
Uvidenhed øv øv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce