{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Stejler {{forumTopicSubject}}

Heey .
Min Islænder Fengur steejler de første 10 minutter man sidder på ham . HVER gang man skal ride med saddel. Putter man Pony pude på , er der ingenting.
Meget trælst , da jeg er den eneste her hjemme der tør ride på ham, Før i tiden jordede min lillesøster på 8 år rundt på ham hele tiden . Men nu det kun mig der tør ride ham , fordi han er sådan hver gang .
NOGEN FORSLAG TIL HVORFOR HAN GØR DET ?
ELLER HVORDAN MAN KOMMER AF MED DET ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stejler
  • #1   28. aug 2007 Jeg ville nok også få tjekket sadlen- af en dygtig sadelmager!!

• #2   29. aug 2007 Han har haft dden samme saddel hele tiden , først her for et halvt år siden han begyndte at sstejle .
    Men det er kun de første 10 min. ellers går han fint

• #3   29. aug 2007 Måske trænger den bare til at blive stoppet om... Det kan også være at din hest har fået større/mindre muskler det sidste halve år og derfor ikke kan passe sadlen mere... Det med at det kun er de første ti min, kan være fordi han prøver at gøre dig opmærksom på at det gør ondt. Men da han ikke får noget ud af det, bider han smærten i sig (ismuler er nogle små hårde bananer- de piver først når det gør RIGTIG ondt).

Selvfølgelig kan han også bare være uopdragen, men jeg vil bestemt ikke råde dig til at skrue bissen på, før sadlen er chekket. Som du selv skriver, så er der ikke noget når du rider med pony pude, så det kunne godt tyde på at sadlen genere ham...

• #4   29. aug 2007 Ja OKay , hvor får man den tjekket ?
    For bruger gerne den samme saddel til begge heste . Men han er nu os MEGET uopdraget .
    Han er en rigtig bandit hest .

• #5   1. okt 2007 Bor i sønderjylland .
    Mellem Tønder og Åbenrå

• #6   8. okt 2008 jeg ville nok os få tjekket sadlen, hvis det ikke hjælper kan det os være at det er noget med hesten som du måske skal få tjekket:P men tror mest det med sadlen.P og falder du af når han stejler? smiley

Kommentér på:
Stejler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce