{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

det VILDESTE ridt !! {{forumTopicSubject}}

Vores dressurundervisning blev aflyst idag, så istedet tog jeg Heaven med en tur på væddeløbsbanen... det er MEGET længe siden vi har været der, så var lidt bekymret for om hun ville hidse sig så meget op så jeg ikke kunne styre hende...

Men det blev så nok det bedste ridt i mit liv!

Hun var rolig da jeg satte hende i trav, og gik pænt i det tempo jeg bad hende om... så omme på langsiden fik hun lov til at løbe... tror fajtisk at det var ubevidst, men jeg kom til at lave et anspring til galop, som vi ellers ikke rider fordi Heaven ikke har lært det, hun fløj i galop med det samme, og jeg fik sat mig ned i sadlen og holdt hende i galop... det behøvede jeg ikke ret længe, hesten fortsatte bare! så jeg rejste mig i bøjlerne og vi FLØJ gennem luften!! vi red 2 runder i fuld galop hvor vi bare susede gennem sandet, jeg havde bare det største smil på fjæset, var simpelthen så glad!!

hun gik ned i trav på et tidspunkt rundt i svinget, lagde an til et anspring, og så var vi på vej videre i galop...

Kunne sagtens tage hende ned i trav igen, og hun travede stille og roligt af, og skridtede hjem uden nogle spor af at have været ophidset smiley

ELSKER MIN HEST!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det VILDESTE ridt !!
Kommentér på:
det VILDESTE ridt !!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce