{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

snart skal vi ud at køre... {{forumTopicSubject}}

...Ja, nu har vi så fået byttet en jyde med føl, til en anden jyde- hoppe der er kørevant, ligesom mille, og for det ikke skal være løgn så matcher Ulla, og Mille, så nu skal vi snart ud at køre, og arbejde med de to tøser, så kan emma rende og lege ved siden af de første par gange-.... kig forbi vores nye arbejdshest...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snart skal vi ud at køre...
  • #1   27. jun 2007 det lyder super skønt smiley
    skønne heste i har jer smiley
    jeg har også selv en arbejdes hest nu men dog en a de letter a slagsen... den lidt mere sporty type a en nordsvensk skovhest, dog stadig ren racet smiley
    Synes det lyder mega lækkert a i er ved a køre til smiley
    tror det bliver et smukt par smiley
    luna skal også køres til det hun bare ikke gammel nok til i nu smiley

• #2   28. jun 2007 Hej.
    Det lyder skønt.
    Det er også meningen at Sabrina og Zitta skal gå for plov sammen. Vi har også en 2 spands vogn til dem

• #3   28. jun 2007 Ej hvor lækkert...
    Glæder mig til a se billeder der kommer når de når der til smiley

• #4   28. jun 2007 De ER begge tilkørt... vi skal bare have fat i en vogn, og have syet seletøjet om, for de kan ikke passe det... vi har også 4-5 plove, (2 af dem virker!!) så vi skal da også ud og ''lege'' lidt med dem senere... min far har også en gammel ciaban (Chiabang) som desværre har stået og forfaldet en smule, men den skal bare renoveres, så skal vi bare have et sæt oldenborgere for, for jyderne bliver vist lidt ''store og robuste'' i forhold til vognens elegance... vi har også en rigtig gammel halmvogn/turvogn til både 1 spand og 2 spand. den er med forsæde der kan tages af, og der kan komme et ektra sæde på også... den er bare ubehagelig for hjulene er lavet af jern... Men vi har kig på en maraton vogn, med sæder bagi, så vi kan komme på tur, andre en min far (som kusk) og mig (som groom)

• #5   28. jun 2007 Det lyder da super lækkert smiley
    vi har kun en trænings vogn og en flot vogn med sæder så man kan sidde flere

Kommentér på:
snart skal vi ud at køre...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce