Børnenes arrangementer. {{forumTopicSubject}}
Hej igen damer
Jeg har behov for at høre Jeres mening og holdning.
Jeg har to børn på 11 og 13 år. Og der er jo tit arrangementer i fodbold og skole regi hvor vi primært er deltagende. I dag så har børnene fodbold afslutning der startede kl 10 - 16-17 tiden. (lodsalg, spisning, lege samt efterfølgende kampstøtte da de der er på førsteliga spiller så der skal hæppes)
Jeg har rigtig meget at se til her hjemme da jeg jo har ligget skadet, været på dyrskue og arbejde. Så I dag måtte jeg simpelthen få vasket det hus. Så børnene tog selv afsted til afslutningen, og de har det rigtig fint med det (de syntes at mig og min mand sin diskussion var pjat).
Jeg har det dog bare rigtig dårligt med at de er til sådan noget selv, og syntes at min mand skulle deltage. Det ville han ikke da han mente han havde ting at gøre (han kan jo gøre det i morgen, jeg er på arbejde fra 8-22)
Synes I at jeg overdriver, eller er Jeres syn på at de er af sted selv også negativt da forældre jo bør deltage i sådanne arrangementer?
Mvh TT
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
Hvis rengøring og andre opgaver er vigtigere end at deltage i ungernes interesser så er det jo sådan.
Jeg havde nok valgt at prioritere mine børn ??
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
maj 2008
Følger: 54 Følgere: 57 Heste: 13 Emner: 19 Svar: 200
Du har givet dine børn en succesfuld oplevelse ved at gøre noget selv, desuden er det ikke i den alder hvor nogen menere deres forældre er pinlige?
Du har meget og se til men som barn til en mor med 4 ved jeg fra erfaring at jeg heller vil have en mor med der er i nuet og kan samle sig om hvad de deltage i frem for en der stresser over hvad der ellers skal nås.
Så spørg dig selv, vil du helts have tid til at være sammen med dine børn når du er sammen med dem eller blive stresset og irriteret over alt det andet der også skal nås?
Mvh Anne
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
feb 2005
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 3 Svar: 76
Da jeg var barn hang forælde ikke med til alt hvad vi deltog i, heldigvis da.
Så jeg holder med dine børn og mand??
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 119 Svar: 693
Også du er kun et menneske og jeg er ret sikker på dine børn overlever
Når du deltager normalvis kan jeg altså ikke spotte problemet.
Det er jo ikke stakkels forhutlede børn uden hjemme opbakning med en nøgle om halsen
Tilgiv nu dig selv. Dine børn har sikkert endda synes det var lidt sejt at komme afsted på egen hånd og føle sig store
Børnenes arrangementer.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside