{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Tophold søger medlem - enten midlertidigt eller fast {{forumTopicSubject}}

Situationen er den, at jeg skal ud og rejse 7 uger i sommerferien, hvormed jeg ikke har mulighed for at avle på Howrse i hele perioden. Derfor søger toppen af islænder, Funderhólmi, et i første omgang midlertidigt medlem, som kan hjælpe de andre med at holde avlen kørende, imens jeg er væk. Eller hvis det ønskes, kan personen komme på prøve på holdet, og hvis det går godt, kan du være med til at opretholde avlen fremadrettet.
Der vil være mulighed for at komme på holdet allerede nu, for at vi kan prøve det af inden jeg tager afsted. Vi er pt. kun 3 medlemmer, så vi samarbejder meget tæt om at holde avlen kørende, hvilket vi er super glade for smiley
Jeg er afsted fra d. 29 juni til d. 18 august, så det er i denne periode, at du skal være tilgængelig til at bluppe, så der ikke kommer en større "byrde" på de andre end nu.

Krav til dig:
- Skal kunne bluppe til 100
- Meget gerne have ap på egen profil, men hvis du bare vil bluppe, kan det også arrangeres
- Være villig til at lægge tid og evt. dsm (hvis der bluppes en hoppe og du er fast på holdet) i avlen
- Bluppe x antal heste i perioden 29 juni til 18 august

Vi tilbyder:
- Muligheden for at komme med på et tophold på længere sigt
- Godt samarbejde og venskab

Skriv til Stjarni på Howrse ved interesse eller hvis I har spørgsmål smiley

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Tophold søger medlem - enten midlertidigt eller fast

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce