{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Savner jer... :'( {{forumTopicSubject}}

Én dag er gået og jeg har endda været i staldne hele formiddagen og hjælpe Thea og Mia, men fuck hvor jeg savner jer!!

Burberry er faldet fint til, men jeg er faktisk ret gal...

Han har fået en lorteboks, han må ikke komme ud som jeg vil ha' det, FiberLux falder ikke i god jord hos fodermesteren - og ingenting er som på SAM smiley

Ihhh i skal bare vide hvor meget I er savnet af os alle 3!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savner jer... :'(
  • #1   1. jun 2007 nåhh.. der er også stille og tomt i stalden!:( Det er da træls, at der ikke rigtig noget der virker, sådan som du vil have det. Men vi kan da alle se frem til, at vi alle skal i bonbon land! Det bliver mega fedt!:)

• #2   1. jun 2007 Opdatering... Burberry bliver flyttet ud på NÅR - der hvor Sandra og Amalie var til stævne - vil ikke finde mig i det svineri han er blevet udsat for.

Anne rider ham derned i morgen... Så er det hele lidt bedre. men derfor savner jeg jer stadig smiley

• #3   1. jun 2007 det kan jeg godt forstå, at du ikke vil finde dig i. Det er altid mærkelit med andre omgivelser. Hvordan er folk der?

• #4   1. jun 2007 Hvor han er nu? Det er kun små børn og Beates ene dengse som ikke tør sige fra... Min hest som kun er 4 år gammel, skal ikke stå inde i 3 døgn bare fordi hun skal til stævne og ikke har tid til at lukke ham sammen med de andre.
    Og min hest skal ikke stå i en boks der ikke er bundmuget i flere måneder med svampe i bunden. No freaking way!!!

Nu kommer han på Hedegården hvor jeg selv kan muge alt det jeg lyster og kan have ham på græs så længe jeg har lyst til og når jeg har lyst. Hvor jeg kan ride til stranden når jeg viil, springe på sprinbanen når jeg vil, ride i ridehuset eller på udendørsbanerne... Magen til diktatur skal man sgu lede længe efter!!

Sådan er det når man rider med omvendt godmorgen-Danmark hat smiley

• #5   2. jun 2007 rolig karen smiley

Ja, så er han ankommet til NÅR!

mine forældre og jeg kørte hen til ham idag, og fik pakket bilen med den smule vi havde lagt derop. Ned på rideskolen med det, og så tilbage til burberry der gnaskede gulerødder og snakkede med far - hesten blev sadlet op, jeg kom i sadlen, og far cyklede ved siden af Burberry hele vejen ned til rideskolen. Det tog han helt fint.

På rideskolen har vi fået en lækker, stor, lys boks, som jeg lige har muget i bund - hvilket tog sin tid! Nå, men bubbi kom på fold i et par timer, hvilket han igen tog helt cool. Dejlig hyps smiley Ind i boksen igen og direkte hen til krybben - øv, ingen mad, nå, så må man vel bare gumle halm smiley

Så Burberry har det fint hvor han står nu - dog savner både han, jeg og Karen SAM smiley Ingen der giver stakkels bubbi godbidder, ingen at ha det sjovt med..... jeg vil tilbage smiley

• #6   4. jun 2007 Stakkels piger vi savner jer rigtig meget... og Anne Mons hænger jo med mulen hver gang vi når til søndag....

Jeg håber, I har det godt trods omstændigheder... Vi savner jer

Kommentér på:
Savner jer... :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce