Arbejde tilbydes {{forumTopicSubject}}
Hej alle Howrsere
Tilbyder at arbejde fra DEN 1 MARTS
1: passe (ikke fast)
-pris: 400 eq pr hest/1 pas pr 500 heste (ridetimer kan fåes med for 5.000 eq pr 100 hest)
-Sådan gør jeg: Fodre, strigle og læg til ro
2: bluppe (3 fed.)
-pris: 1 pas og 10,000 eq pr 3 (ved højtider sparer 1 pas ved blupning af over 10)
-Sådan gør jeg: føllege, skov og bjergture, 3 bedste færdigheder, meldes til konkurrencer (ridetimer kan fåes med)(jeg fylder ikke konks)
3: bluppe (fuldt)
-pris: 1 pas pr 2 (ved højtider sparer man 1 pas ved blupning af over 10)
-Sådan gør jeg: føllege, skov og bjergture, 3 bedste færdigheder først derefter 3 dårligste, meldes til konks (ridetimer kan fåes med)(fylder ikke konks)
4: elitetræning
-Pris: 3 pas pr stk (2 for træning 1 for aldring)
-Sådan gør jeg: fuld blupning med ridetimer, aldres til 10 år
5: aldring:
-pris: 1 pas 10,000 eq pr 10
-sådan gør jeg: Passer hesten normalt og aldre den til den er 30 år
6: Ridecenter passer
-pris: afhængig af opgaverne
-sådan gør jeg: det jeg er blevet bedt om (FX: at holde græs markerne frodige, at der bliver produceret læder, ting fra drivhuse og værksteder, reparere boksene når de har over 70% slid, laver reklamer om centeret, styre konkurrencer
7: opstalde
-Pris: 300 eq pr hest (400,000 eq kan erstattes med 1 pas)
-Sådan gør jeg: melder hestene ind på det billigste ridecenter, dit ridecenter eller reserveret bokse
8: navngive
-pris: 300 eq pr hest
-sådan gør jeg: navngiver hestene efter deres race,køn og farve eller andet fx brun/FT/hoppe
9: Sotere
-sådan gør jeg: hvis hesten skal sorteres efter race sætter man hesten ind på dens races stutteri
10: bedække (alm.)
-pris: 400 eq pr hest
-sådan gør jeg: hvis det er ap heste finder jeg en billig bed. og bruger den hingst
11: bedække (EH)
-pris: 1000 eq pr hest
-sådan gør jeg: ligesom den alm.
12: folning
-sådan gør jeg: hesten foler og man giver hesten et tilfældigt navn (fx: 1, 2 eller 3 osv)
13: folning+Navngivning
-pris: 400 eq pr hest
-sådan gør jeg: ligesom den uden navngivning den eneste ændring er at man giver hesten et navn+avlsnavn
-I ALLE FORMER FOR BLUPNING BLIVER HESTEN TIL SIDST ÆLDET TIL 10 ÅR
-DETTE ER GÆLDENDE FRA DEN 1 MARTS (IKKE FØR)
-tager både ap, pas og eq
-kan godt sætte priserne LIDT ned hvis det er for højt
-er der noget jeg har glemt at skrive på listen så hver venlig og skrive en PB her
Skriv her eller på howrse til laurah
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Arbejde tilbydes
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside