{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JM Horses
  • #1   16. mar 2017 I forhold til hvad?

• #2   16. mar 2017 Om de er til at stole på? og eller om andre har oplevet noget dårligt med hensyn til "snyd"

• #3   18. mar 2017 Vi har kun dårlige oplevelser - han var ikke ærlig da vi købte pony ved ham! smiley Og da vi så skrev til ham, og prøvede at forklare at ponyen ikke havde de resultater - som han fortalte den havde, nægtede han at svare os...

• #4   18. mar 2017 Okay, har virkelig ondt af min veninde, som har fået sin hest derop ufrivilligt... hun håbede på den vil blive aflivet smiley

• #5   24. mar 2017 Nu kender jeg lidt Jan og dem deroppe fra. Og har ikke hørt at de snyder folk.
    Deres heste er pæne og ser godt ud, de ligner ikke nogle der mangler noget.

Jeg ved de henter mange heste i udlandet, og det er ikke til altid at fremskaffe resultater som det er her i DK.
    Den kan jo sagtens have gået noget i udlandet, men ikke har resultater i Danmark.

Caroline, hvordan får man ufrivilligt sin hest derop?

• #6   24. mar 2017 Pernille:

Min veninde købte hesten af en anden hestehandler som hedder Henrik fra Fyn. Kort efter de havde købt Mille, var de til højdespring på Hylke Rideklub. Hvor en af de andre deltager spurgte "Er det Mille-D, ude fra Henrik" og de var sådan "Ja det er det?"... Hun kendte så åbenbart hesten, da en tidligere af hendes veninde havde eget Mille, og vidst også købt den af Henrik, men da hun fandt ud af at den havde tumor i hovedet, afleverede hun den så tilbage.
    Min veninde havde altså købt uvidende en hest med kræft i hovedet. Hvilket var farligt, da den jo ikke havde fået dens medicin.
    De fik Mille i behandling på Højgård på Fyn, så hun fik sin medicin m.m.
    - Hun kunne fra den ene dag til den anden, bare stå med et blodbad ud af næsen, virkelig forfærdeligt, Mille har en gang "ødelagt" halvdelen af hendes hovede, fordi hun har stået og banket det ind i boksvæggen af ren smerte (dog ikke hos min veninde, men LIGE inden de hentede Mille)

De ville så ligge sag an mod ham Henrik, da han jo havde solgt dem en hest uden at oplyse at hun har kræft i hovedet.
    Men eftersom at der var problemer med hvordan pengene var blevet overført osv. vil min veninde aldrig kunne vinde sagen.

Derfor skulle de aflevere Mille tilbage, hvilket de selvfølgelig gjorde, da der ikke var andre veje.

Henrik har så solgt den videre til Jan, og nu vil Jan ikke oplyse at hesten har tumor i hovedet, selvom min veninde har sendt dokumentation på dyrlæge, medicin, behandlinger m.m.

Mille har ikke fået sin medicin siden hun forlod min veninde, hvilket er total dyrplageri, eftersom hun virkelig kan få mange smerter.!

Derfor er Mille-D ufrivilligt endt hos Jan, som siger at hesten ikke fejler noget som helst, hvis man ringer og lyder "interesseret" ... Dyrenes Beskyttelse er indover, og har vidst, været deroppe og givet hesten dens medicin....

Selvfølgelig har Jan helt sikkert været uvidende omkring købet af hesten... Men at han siger til min veninde i telefonen "Du kan købe hesten for 45.000kr, hvis du vil redde dens liv" er virkelig usmageligt, og lige med den kommentar egner han sig ikke som heste/dyr handler

Kommentér på:
JM Horses

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce