{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Hvem er Admins i denne gruppe {{forumTopicSubject}}

Ja hvor kan man se hvem der er admins her ? syntes ikke jeg kan finde noget nogen steder
evt nogen der ved det ?

Har et spørgsmål ang opslag i denne gruppe
Og Laura som jeg kan se har oprettet gruppen har ikke været på siden 30 dec og ja jeg vil egentlig gerne have svar sådan " her og nu " og kan huske den gang jeg var mere online her inde at der var noget hjælpe admins noget smiley

Mvh Mia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er Admins i denne gruppe
  • #1   4. jan 2017 Jeg er bl.a., men aktiviteten er lidt begrænset, så det er ikke sikkert jeg lige kan svare på dit spørgsmål x)

Du kan se hvem der er admin og HA ved at sortere gruppemedlemmerne efter medlemstype smiley

• #2   4. jan 2017 dvs hvis jeg spørger om noget er okay nu kan jeg ikke få svar ? fordi det skal drøftes med de andre ? eller

så ja kan det være lige meget egentlig smiley

• #3   4. jan 2017 Det kommer MEGET an på hvad det er smiley

• #4   4. jan 2017 Det omhandler sådan set bare et opslag jeg gerne vil lave men er usikker på om det går ind under det at linke/reklamere for andre sider
    så inden jeg evt gjorde det ville jeg bare have et ok for det smiley

og det er jeg snart har 2000 dage på Howrse og afholder kæmpe lod konkurrence med 100 Lodder der kan købes.. og præmier fra ja 1 til 10 pas og guder som balios , slejpner osv og en masse DSM

så den ville jeg bare lige gøre reklame for men pointen er bare man skal tilmelde sin i howrse gruppe på FB da jeg bliver nød til at have tilmelding samlet og det kan næsten kun gøres smartes i FB grupperne end her... så dette ville jeg jo selvfølelig blive nød til at skrive for at folk kan deltage... ved bare mange er her inde og ikke alle er over FB grupperne endnu
    og ville da bare give de fleste en mulighed for at deltage smiley

• #5   4. jan 2017 Problemet er at det ikke er en Howrse-gruppe-regel, men en generel regel her på HG. Ved dog ikke helt hvor langt den regel gælder, for har da ofte set folk i det almindelige forum oprette tråde hvori de reklamerer for en eller anden FB-side .. /:

• #6   4. jan 2017 altså folk linker jo også tit til deres heste på howrse her i gruppen smiley så være er det heller ikke tror jeg smiley men tænkte mere hvis det var noget i forhold til jer at i ikke ville have man "reklamerede " for andre howrse grupper eller den dur smiley

• #7   4. jan 2017 Umiddelbart tænker jeg ikke at det er et problem, men jeg spørger lige de andre ^^

• #8   4. jan 2017 super smiley
    ville lave her i dag eller en af dagene sådan info om det nemlig om hvordan det forgå.. på søndag starter første lod salg nemlig smiley

• #9   4. jan 2017 De plejer at svare senest dagen efter (de aktive HA'er). Men kan selvfølgelig ikke love noget x)

Skriver når jeg har fået svar smiley

• #11   4. jan 2017 Lily
    Det bliver skam til noget
    Alt er planlagt og det hele
    Men det er ikke gratis at deltage
    Et lod koster 1 pas
    Men til gengæld kan man også vinde ret store ting smiley

• #12   4. jan 2017 Den bliver bare ikke afholdt her inde men i howrse gruppe på fb
    Ville vare reklamere for den her smiley

• #13   4. jan 2017 HA her:

Jeg ser heller ikke noget problem, synes tværtimod det er en ganske god ide. smiley
    Jeg har til gengæld et spørgsmål: De, der ikke er på facebook - kan de deltage igennem en anden, så en spiller der er både her og på facebook kan deltage for dem? smiley

• #15   4. jan 2017 Sofie
    Jo dem der ikke har fb vil sagtens kunne få anden til at købe for dem
    Det vil også stå i det opslag jeg ville lave
    Det går lidt ind under det samme som det med hvis man ikke har tid selv til at være på pågældende tid og købe
    Kan man ved godkendelse af mig få en til at købe for dem
    Det samme er gældende hvis man ikke har fb
    Vil bare være nogle små krav og det er at man selv skriver en PB til mig her inde og få sin godkendelse
    Samt brugeren her ikke må være ny bruger
    Ergo vil undgå folk ikke bare har flere profiler for at købe og derved laver ny profiler her også smiley

• #16   4. jan 2017 Super, så burde der ikke være nogle problemer. Så er der ikke nogen der kan komme og sige at det ikke er ok at reklamere, fordi ikke alle herinde kan være med selvom de har pas smiley

Jeg har heldigvis selv facebook og er med i en eller to af grupperne derinde, men det er rart lige at få skåret ud for dem der ikke har facebook - enten af princip eller på grund af alder smiley

• #17   4. jan 2017 Og ja sådan en stor og rimelig kompliceret konkurrence kan jeg simpelhen ikke have igang over flere steder
    Den skal være samlet et sted
    Og måden det fungere på Hg med at skrive ja så går det ikke her
    Meget smarter på fb smiley

Men syntes da alle skal have en mulighed
    Derfor jeg gerne ville reklamere her også smiley

• #18   4. jan 2017 Jamen så er vi i hvert fald 2 aktive HA'er der ikke ser noget problem, og det kan jeg heller ikke forestille mig at der er andre der har smiley

• #19   5. jan 2017 jamen super.. så opretter jeg altså et emne om det og satser på at klare frisag smiley hahahaha

Kommentér på:
Hvem er Admins i denne gruppe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce