{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

julepakke TILBUD {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley
normalt sælger jeg 500 blandede heste for 5 pas.
men fordi julen nærmer sig vil jeg gerne sælge 500 blandede heste for 4 pas og 500 eq pr hest smiley
Udover det vil der blive trukket lod om yderlige 500 heste blandt alle dem der har købt en julepakke, som man så også får til 500 eq pr stk smiley

Jeg kan med garanti love at der er 8 julepakker altså 8 x 500 heste, men der kan komme flere pakker løbende, så man kan sagtens skrive sig op til dem i håb om at nå at købe en eller flere pakker inden jul.

Der er ingen regler for hvor mange pakker man køber, men hvis man køber f.eks. 3 pakker har man 3 "lodder" med til lodtrækningen og derfor større chance for at vinde 500 heste til 500 eq pr stk smiley

Man skal kunne betale for julepakken samme dag man bestiller en julepakke smiley
Der vil blive trukket lod blandt dem der har købt julepakke den 25 december 2016 kl. 20.00, så man skal have købt sine pakker inden da.
og hvis pakken man har reserveret, men hesten til pas ikke er købt indenfor 24 timer vil den gå til næste person. (så køb hesten til pas og lad de andre stå da du har 30 dage til at købe dem i)

Der vil komme en liste her over dem der har reserveret julepakker i rækkefølge:
1 x pakke Karen Ann Houmark - Zenia
1 x pakke Chica_x
1 x pakke La Black

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  julepakke TILBUD
Kommentér på:
julepakke TILBUD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce