{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.395 visninger | Oprettet:

Matcher jeres udstyr? {{forumTopicSubject}}

Hejj hva' rider du med når du træner?
Altså Gamacher (spring eller dressur) (og farve)
Bandager (farve)
Underlag og farven på det?

Bare skriv det hele. X) Rider selv med:

Flicka: Sorte spring for og bagbens Sort underlag og ude nogle gange med sort hut.

Mille: Blå spring gamacher til både for og bag Blåt underlag og ude nogle gange med hut. smiley

Hvad rider du med? Ville blive glad hvis at jeg måtte få nogle svar ;D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Matcher jeres udstyr?
  • #2   25. mar 2007 Milan

dressur: blå gamasher nogle gange sorte bandager. sort trense og sort dressursadel og sort gjord

spring: sorte gamasher både foran og bagpå og sorte klokker og gråt fortøj med messingfarve spænder og sort springtrense med lammeskin og sort springsadel med messing spænder og sort springunderlag med rød kant. og sort sparkeplade

såå mit spring passer i hvertifald

• #3   25. mar 2007 rider altid med machenede ting..

• #4   25. mar 2007 Til træning er det bare tilfældigt .

Til stævner matcher det (:

• #6   25. mar 2007 Til stævner matcher det hele.
    Til træning tar jeg bare lidt af hvert på smiley

• #7   25. mar 2007 Gamacher: Enten blå eller grå eskadron . Eller mine gule .
    Bandager: Enten blå eller grå . Eller mine gule . Sjældent mine beige .
    Underlag: Grå, blå, gul, under lys/pastell grøn eller andet ..
    Sadel: Begge sorte .
    Hovedtøj: Begge sorte
    Fleecetæppe: Grå, sort, underlig lys/pastell grøn eller blå m. noget gult på ..

For det meste grå til stævner .. eller det underlige grønne .. Det skal bare matche . bruger også blå osv ..

• #9   25. mar 2007 Træning er det bare dte der lige ligger på:)

Men til stævne rider jeg med blå ting ting til andre -hut, underlag, tæppe, gamascher, pisk , stævne jakke,

og til stævner med zanick rider jeg med går (lige startet med grå oss blå før hen ) - underlag , jakke , handsker , grime , gamascher ,

• #10   25. mar 2007 NICKITA
    DRESSUR passier corona lyserødt underlag chval nora gan´mascher eller lyserøde bandager kiffer hovdetøj
    SPRING stubbrn rex lyserødt underlag og lyserødt lammeskind lyserøde gamascher lyserød hut sort hovdetøj men lyserød pipe

• #11   26. mar 2007 Hejj hva' rider du med når du træner?
    Altså Gamacher (spring eller dressur) (og farve)
    Bandager (farve)
    Underlag og farven på det?

Næh ikk lige pt. hehe, har en brun sadel og resten er ellers sort. så har jeg grå gamager og gråt underlag, sort gamager og sort underlag, hvide gamager og hvide underlag, brune gamager og brunt underlag.
    og så har jeg en masse andre farver underlag. +sort fortøj.

Rider tit med hvide gamager til træning da jeg har 2 par.
    Men går ikk så meget op i om det matdher helt vildt smiley men skal ivhertfald have købt brun gjord, fortøj, hovedtøj og stigremme ! xD

• #15   26. mar 2007 Alt mit udstyr matcher.

• #16   26. mar 2007 dressur rider jeg med sorte cheval noir gamacher (Hvide til stævner og fremvisning) proff choice klokker.
    Forskellige underlag, men selvfølgelig hvidt ved lejligheder. Sort sadel og en pæn stübben trense med x-bredt næsebånd. nogen gange med hanoveransk næsebånd alt efter hvordan hesten er fortil.

Spring rider jeg med stübben juventus med bordeaux kant og matchende stübben trense, stübben fortøj, grå underlag og gamacher.

Ellers et væld af kieffer, stübben, BR og andre pæne kvalitetes trenser at vælge imellem.

Går ret meget op i mærker og stil xD

• #17   26. mar 2007 vi kører den pink stil:D

• #18   1. apr 2007 tja.. til daglig passer det ikke så tit sammen, men til stævner er både jeg og hesten i blå, hivs og sort... sort udstyr, min støvler og hjelm.. blåt underlag, hat og min jakke.. hvide ridebukser og gamacher

• #19   2. apr 2007 Julie S : hold da op hvor du matcher til stævne. har du et billed hvor du er til stævnr hvor man kan se det.?

Kommentér på:
Matcher jeres udstyr?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce