{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Søger en fast passer. Er VIP. :) {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. Jeg søger en ny passer, da en af mine gamle passere ikke længere har tiden til det. Der er i alt 200 heste, hvor de bare skal have strigl og foder. Alle hestene sørger jeg som regel selv for er på ridecenter, men hvis Howrse laver numre med ikke at ville opstalde igen, forventer jeg at du opstalder dem selv (bare brug "AP heste" under mine favoritsøgninger). smiley

Lønnen vil blive udbetalt efter 7 dage passede, og ikke bare efter 7 dage hvor du har haft adgang til min konto. Jeg tilbyder 2 Pas for 7 dage. Du skal senest skrive til mig kl. 12:00 den pågældende dag du ikke kan passe. Ved slem sygdom og lign. er det self. i orden hvis der mangler en dag uden du har skrevet - så går der bare endnu en dag inden du får løn.

Når du er færdig med hestene skal du skrive en besked til mig. Jeg tjekker det, så lad være med at prøve at snyde mig. Det vil kun medføre fjernelse fra min konto og at jeg vil skrive hvem du er herinde og på facebook.

Og da jeg ikke lukker hvem som helst ind på min konto, så skriv hvad du hedder og hvem du har arbejdet for før. Spillere som f.eks. Olly, Caprilou, elvis1, gontiki osv. hjælper en hel del med at overveje dig som fast passer, da jeg ved de heller ikke lukker hvem som helst ind,

Nå, nu må jeg vist hellere finde den blidere tone frem. Så skriv gerne, jeg bider ikke - ret hård. smiley xD

Skriv gerne her eller på Howrse. Link:

http://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=229097

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Søger en fast passer. Er VIP. :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce