{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.392 visninger | Oprettet:

Equus-Sims Danmark Update {{forumTopicSubject}}

Så er vi gået igang med at få en professionel side lavet smiley den vil være dobbelt så god som den engelske med flere funktioner og mange flere ting der kan gøres. Vi er så glade for at en webintegrator eller hvad det hedder giver arbejde på vores side og lave den! Lige pt har vi kun en kontoside men om 1-2 måneder har vi en hel side med godter!

Følg med på https://www.facebook.com/groups/equussimsdk/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Equus-Sims Danmark Update
  • #1   8. mar 2016 Ej hvor dejligt for jer smiley
    Jeg er desværre stadig blokeret fra jeres FB side, efter det er skete med Cecilie for et par år siden smiley

• #2   8. mar 2016 Godt for jer, eller noget. Kan godt være, at I får en masse fancy ting, men stemningen derinde bliver bare aldrig god. Bare en masse tøsefnidder...

• #3   8. mar 2016 Årh Gud, hvor er det også snart 2 år siden jeg meldte mig fra i arrigskab, fordi at administratoren valgte totalt side, hos hendes avlspartner, i en sag hvor det var hende der var fuldstændig langt ude mod mig...
    Jeg kommer nok aldrig til at melde mig der ind igen dsv...

• #4   8. mar 2016 1 - Hvad gjorde du?
    2 - Der er INGEN tøsefnidder overhovedet siden du meldte dig ud smiley
    3 - Jeg er admin derinde og nej jeg vælger ikke side. Alle medlemmere og mig selv bliver behandlet med respekt smiley

• #5   9. mar 2016 Der var en tidligere ejer af en hest, som mente at jeg skulle spørge hende om lov om jeg måtte sælge hesten, og i såfald måtte hun købe den til en latterlig lav pris. Det sagde jeg nej til, og da jeg skrev til dig sagde du at du troede mere på hende end mig, fordi hun var din avlspartner. Sådan set derfor jeg meldte mig ud, men gidder ikke kradse op i gamle sår nu.

• #6   15. mar 2016 Nu gider jeg ikke starte den store diskussion om dette, da det jeg har at sige alligevel ikke kan ændre jeres mening (hvilket jeg respekterer selvfølgelig)

Men stemningen derinde er indenfor det sidste halve år, blevet MEGET bedre end den var tidligere. Jeg må give Hippie ret i, at der var en masse tøsefnidder derinde, og det var ikke kun lidt, det var MEGET.
    På et tidspunkt var det så slemt, at jeg selv overvejede at smutte men jeg blev i fællesskabet, fordi jeg godt kunne lide at være medlem af et fællesskab.

Nu er jeg dog blevet medlem af et par fællesskaber mere, da jeg mere eller mindre synes at der er ved at være lidt dødt inde i ES-DK

• #7   15. mar 2016 Jeg synes bare at fælleskabsfølelsen manglede pga tøsefnidder og klikker, men det er jo bare godt hvis det er såbegyndt at stoppe (vi er trods alt ikke børnehavebørn, vel?), men tror bare aldrig jeg kommer til at ville være med igen.. smiley

• #8   18. mar 2016 Der er ingen fnidder inde i vores gruppe mere fordi de folk der skabte fnidder ikke er derinde mere smiley

Maria - dødt? vi er da først lige begyndt. den nye side er jo begyndt at blive til noget nu.

• #10   19. mar 2016 Undskyld, men der har altså været lidt dødt i fællesskabet. Det var ikke ondt men i det sidste halve år har der ikke været særlig meget gang i den.
    Jeg ved godt at vi får en ny side snart osv og jeg håber da også på at der kommer lidt mere liv i fællesskabet igen.

Kommentér på:
Equus-Sims Danmark Update

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce