1.392 visninger
|
Oprettet:
Equus-Sims Danmark Update {{forumTopicSubject}}
Så er vi gået igang med at få en professionel side lavet den vil være dobbelt så god som den engelske med flere funktioner og mange flere ting der kan gøres. Vi er så glade for at en webintegrator eller hvad det hedder giver arbejde på vores side og lave den! Lige pt har vi kun en kontoside men om 1-2 måneder har vi en hel side med godter!
Følg med på https://www.facebook.com/groups/equussimsdk/
dec 2009
Følger: 26 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 112 Svar: 632
Jeg er desværre stadig blokeret fra jeres FB side, efter det er skete med Cecilie for et par år siden
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 34 Heste: 9 Emner: 5 Svar: 182
Jeg kommer nok aldrig til at melde mig der ind igen dsv...
maj 2015
Følger: 59 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 9
2 - Der er INGEN tøsefnidder overhovedet siden du meldte dig ud
3 - Jeg er admin derinde og nej jeg vælger ikke side. Alle medlemmere og mig selv bliver behandlet med respekt
mar 2008
sep 2013
Følger: 48 Følgere: 35 Heste: 9 Emner: 27 Svar: 157
Men stemningen derinde er indenfor det sidste halve år, blevet MEGET bedre end den var tidligere. Jeg må give Hippie ret i, at der var en masse tøsefnidder derinde, og det var ikke kun lidt, det var MEGET.
På et tidspunkt var det så slemt, at jeg selv overvejede at smutte men jeg blev i fællesskabet, fordi jeg godt kunne lide at være medlem af et fællesskab.
Nu er jeg dog blevet medlem af et par fællesskaber mere, da jeg mere eller mindre synes at der er ved at være lidt dødt inde i ES-DK
mar 2008
maj 2015
Følger: 59 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 9
Maria - dødt? vi er da først lige begyndt. den nye side er jo begyndt at blive til noget nu.
sep 2013
Følger: 48 Følgere: 35 Heste: 9 Emner: 27 Svar: 157
Jeg ved godt at vi får en ny side snart osv og jeg håber da også på at der kommer lidt mere liv i fællesskabet igen.
Equus-Sims Danmark Update
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside