Glædes/hyggeemne :D {{forumTopicSubject}}
Jeg fik her i foregår købt en ekstern cd-drev og kunne ENDELIG komme igang ved at spille sims igen efter et år Jeg har oprettet 3 spil indtil videre
En selvbygget gård der består af 2 simmere der er gift (hun er forfatter og han er på vej til at blive direktør for mega firma), to heste, en hund og en kat Det gik helt fantastisk godt lige indtil de havde indbrud, hvor de fik taget computer og et fjernsyn (Fordi jeg havde glem at sætte tyverialarm op -.-') Kort efter begyndte mit komfur at brænde, men nåede at få det slukket inden brandvæsnet kom, så det står ret stille indtil jeg lige finder overskud til at få styr på det igen.
Mine heste bliver ikke rigtig reddet da tiden ikke er der til det, så lige nu går de bare som avl og indtjening på deres føl. Har dog lige haft hoppen til hingst da hun gik tom, og magtede ikke at vente mere xD
Så har jeg oprettet et par der er hotel ejere, men har ikke spillet så meget ved dem, så der er ikke sket så meget Udover at de startede med at købe et hus der ligger på en gammel kirkegård så der var fyldt med spøgelser. Men købte et ekstra hjem som de bor i nu, så de kan få lidt ro
Og så til sidst som er min ynglings og der hvor jeg spiller mest. En enlig kvinde der dyrker alt hvad der kan komme i jorden. Hun fik 10 i havefærdighed efter 5 timers uafbrudt spil, og det går fantastisk
Hvordan går det med jeres familier?
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
nov 2006
Følger: 92 Følgere: 72 Heste: 3 Emner: 122 Svar: 659
Lani Sparks (min have kvinde) har lige skrevet et kærestebrev til Shawnee Fox, som har kæreste på. Men skal jo lave rav i noget når alt går så godt xD
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
mar 2013
Følger: 36 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 41 Svar: 182
I en anden, der består af et bøssepar, og deres børn, druknede den ene af børnene, men blev heldigvis til spøgelse Den ene af mændene blev kidnappet af rumvæsener, og fødte også et rumvæsen
I min sidste familie, som består af et par, deres datter og alle deres heste er alle hopperne (og 1 af hingstene xD) lige blevet drægtige, så der kommer snart føl
nov 2006
Følger: 92 Følgere: 72 Heste: 3 Emner: 122 Svar: 659
Glædes/hyggeemne :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside