{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Så ham....snakkede med ham? {{forumTopicSubject}}

Ahr,, det hele statede for lang tid siden hvor jeg gik i 7 og ham her (vi kan kalde ham M) m og mig var faktisk meget gode venner.

Så en dag skulle vi så have nogle fag sammen med 8 hvor han gik. og selvfølgelig have lærene puttede mig på det hold hvor M var på. det gik også meget godt, men så da jeg kom hjem fra skole en dag så skrev nogle veninder over msn at vi var kærester, det fik jeg dem så til at indse at vi ikke var men ville endligt gerne vi var for var vist blevet lidt vild med ham. så næste dag da jeg kom i skole, og snakkede med alle veninderne begyndte (vi kalder hende c) c at tejne hjerter og så lige pludselig så hun så på mig og så råbte hun Henriette + M og det hørte drengene så og så 5min efter vidste hele skole de forfulte mig hele tiden og M vidste det så også han blev så sur at han kastede en ordbog i hoved på mig, da alle så på. jeg var færdig ..... så ked af det..
Næste dag var jeg i halle med min bedste veninde og hendes veninde hun var vild med M og hun vidste godt at vi på en måde have noget kørende for hun var også på skolen den dag. og var sikker på at M gjore det forde de andre sagde det..
Vi sad og deskuterede hvem der var pænest på håndbold banen og jeg sagde ingen ting for jeg ville ikk rigtig have de skulle tror jeg var fuldstændig vild med M Så sagde Min bedste venindes, veninde at hun syntes M og at hun var vild med ham... HJÆLP... Fandt ud af at M og Veninde skulle til fest sammen den aften .l.. jeg skrev med M hele aften og han sagde i sjov at han have snavet med hende men det troede jeg så ikk. men fik afvide sener at det passede og jeg var færdig... ;( Så i går så jeg ham så i halle og var så ked af det var knuset :(( og jeg fandt lige en tale besked på pc som han have sendt til mig!!! arh....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så ham....snakkede med ham?
Kommentér på:
Så ham....snakkede med ham?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce