{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres stævne resultater? :-)
  • #1   14. aug 2015 1

Navn Amigo Ferrari
    Omkring 100 rossetter lidt under
    Har haft i 2 år ca
    Han kan det hele spring og dressur og meget god udholdenhed men det er det der interessere mig mest spring og dressur men har da prøvet at springe små military spring ude i en skov hvor vi byggede en forhindring
    Han er vist 8-9 år
    Race Welsh
    Springer kun hvis jeg tror på det
    Klasser forskelligt det højeste vi har fået plac i spring er i la** med en 2 plads og har redet lb1 med en 1 men kun 1 deltager men lagde til en første fra sidste dag
    Vi gav 30 000 kr for ham med udstyr udstyret lagde 8500 oven i prisen da han var sat til 21500 kr men det var helt klart det værd
    Og meget mere

• #3   14. aug 2015 Alt mellem 64% og op til 69% i LA-klasserne i dressur, dog er hun sat på pension så jeg rider hende desvære ikke mere.
    Vi gav 20.000 kr. for hende, hvor hun intet kunne - tidl. avlshoppe med 9 føl på 11 år. hvor et af årende var hun ude til div. stævner
    Den dag i dag er hun 21 år.
    Svensk Varmblod
    Olivia har både startet jagter, et militarystævne og ellers en masse dressurstævner, dog har jeg ikke magtet at opdatere hende starter herinde. Men hendes første LA3 gik hun til 66,?? til en anden plads til D4 HorseShow i en C-klasse så jeg er stolt over den gamle. Hjemme lå vi og trænede MB-øvelserne da hun var i top form smiley

• #5   15. aug 2015 Min hest Gucci Kilen, købte jeg december 2013. Hun har været en super læremester! Og vi lære endnu af hinanden hver eneste gang vi er sammen. smiley
    Vi rider lige pt LA2-3, satser på LA4 snart, men vi har ikke travlt!
    Hun er efter Solos Landtinus og Royal Z I som morfar.
    Vi skal starte vores første C-stævne i dressur på søndag i LA2 og 3. Men hun er en sand ven at have med i byen! Jeg har tit været nervøs til stævner da jeg startede på min pony og til at starte med på Gucci. Men hun har altid været hos mig så jeg føler mig enorm tryg sammen med hende, og min nervøsitet er forsvundet helt nu. smiley
    Jeg er overlykkelig for at have en hest som hende!

Vores bedste resultater i LA-programmerne er lige nu:

LA1 - 71,29%
    LA2 - 69,13%
    LA3 - 65,35%

Vi starter ikke spring pt. men vi har sprunget LC og springer 120 til træning. smiley

profilbillede
  • #6   17. aug 2015 Nu er han godt nok ikke min egen, men jeg har haft helpart på ham det sidste 1 1/2 år.
    Navn: Gregersminde Jolly
    Alder: 10 år.
    Højde: 144 cm
    Race: Connemara.
    Vi har sammen trænet os op fra at ride Lc til at ride LA6-PRI i dressur på c-plan, på 1 1/2 år.
    Vi startede vores første c-stævne og første LA6 i sidste weekend, som vi red til 65,13%. På lørdag skal vi ride vores første Pri smiley
    I spring har vi startet til og med 90 cm.
    Vi har også startet lidt militarystævner i 80 cm, hvilket han gør rigtig godt smiley

Jeg ved faktisk ikke hvad han har kostet, er købt for nogle år tilbage.

profilbillede
Kommentér på:
Jeres stævne resultater? :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce