{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Madvaner, skikker og mangel på samme :-P {{forumTopicSubject}}

Ja endda et mærkeligt emne fra mig.. smiley
Hvad er det I ikke kan fordøje ved mad vaner Osv ved andre?
Og hvilke mærkelige ting har I selv? smiley

Jeg har det således at frugt skal kun nydes friskt eller i smooties uden is/mælk.
Jeg kan ikke døje at der er ananas på pizza, i salater e.l. Men elsker frisk ananas smiley
Frugt og grøntsager skal bare ikke blandes sammen og frugt har intet i mad at gøre (undtagen peberfrugt)
Grøntsager og kød/fisk er næsten en selvfølge smiley

På hvilke områder omkring maden er I fantastiske smiley

Mvh TT

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Madvaner, skikker og mangel på samme :-P
  • #1   21. jul 2015 Og ja.. Hvorfor tror folk at jordbær automatisk hører sammen med banan??? smiley banan hører ikke sammen med nogen frugt men skal nydes for sig selv smiley

Mvh TT

• #2   22. jul 2015
    Tja, jeg er ret kræsen så jeg kan ikke li' kartofler medmindre det er i form af tynde pomfrites eller chips. Løg kan jeg ikke fordrage i nogen former - dermed heller ikke frikadeller.
    Tomat skal være råt, jeg spiser ikke retter hvor det er blandet i uanset om det er pizza, lassange, noget sammenkogt noget e.l

Og mange flere ting :o)

• #3   22. jul 2015 He he smiley så er jeg måske ikke så underlig når det kommer til stykket smiley smiley

Mvh TT

• #4   24. jul 2015 Altså jeg er vegetar og super kræsen!
    Kan bla. ikke fordrage hverken sovs eller rugbrød. Jeg kan ikke lide når der er tomatsovs på pizza, og da jeg er vegetar kan der heller ikke være kød på smiley
    Tomat hører (i følge mig) ikke hjemme i mad - på nogen måde! Det skal spises ved siden af smiley
    Kan ikke lide når maden er varmere end "lun", eller der er løg i. Jeg kan heller ikke ha' nå der er dressing på salat osv.

Og så kan jeg godt lide ostemadder med syltede agurker på smiley smiley
    Og meget mere...

Kommentér på:
Madvaner, skikker og mangel på samme :-P

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce