20. sep 2009 Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
At føle sig røvrendt.. {{forumTopicSubject}}
Nu ved jeg ikke om jeg er den eneste, som godt kan lide at hjælpe nye på horwse lidt igang, med heste (enhjørninger typisk), equus, dsm eller måske et pas, måske en kombination af det hele.
Her sidst jeg gjorde det, valgte jeg at være rigtig gavmild med to eh-hopper, med harmonipakker som vedkommende selv kunne vælge pelse til og det hele, sammen med gode råd om at vælge sølvæblepels og så fremdeles.
Og hvad går der? 10 dage, så har hun solgt dem, til trods for at hun var sååååå glad for at have fået dem.
Jeg ved godt man ikke beholder de ting man får foræret som ny til evig tid, men jeg føler ærlig talt at det var ret spildt energi fra min side af at sørge for at hun kunne få alt det, når de er solgt 10 dage efter..
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
Jeg forstår sku godt at man gerne vil tjene på dem, men det kan man jo også ved at avle en masse på dem istedet for..
sep 2009
Forstår det virkelig godt K! De bliver såååå glade, men det er jo også nemt at lade som om over skrift.
sep 2009
Det er nu ikke fordi jeg vil have andet hen end taknemmelighed.. Hvis folk er glade for det jeg har givet, er den bedste måde at vise det på, ved at beholde det. Havde jeg nu givet pas for at en bruger kunne købe en eh eller lignende ville jeg elske at få en besked med link til hesten som jeg jo er eller andet sted har betalt for.
Jeg synes ikke det er for meget at forlange at folk beholder det mere end 10 dage..
apr 2014
Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 199 Svar: 1.057
At føle sig røvrendt..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside