400 dags konkurrence xD {{forumTopicSubject}}
Jeps, så har jeg snart været på Howrse i 400 dage :o. Sikke dog tiden går xD. Nå, men vil i den anledning holde et brag af en konkurrence med fede præmier! Der er flere forskellige man kan deltage i :P.
1. Tegne konkurrence :D.
Du skal bare tegne en af mine 2 (himmelheste) galleriheste :D. Den 3 er ikke oprettet endnu, så den må blive tegnet en anden god gang xD.
Reglerne er enkle.
- Man må tegne i hånden og på computer/ipas , alt hvad man vil tegne på
- Man må sjovt nok ikke snyde? xD
- Man må meget gerne skrive sit navn på :D.
Præmie : En pas hest, eh araber og en valgfri DSM ting - næsten da xD (man kan vælge mellem : 1x stykke af himlen, 1x Helios, 1x Krøsus, 1x Pandoras eller 1x Orkide)
2. Opdaterings idéer!:D
Skriv én idé til hvad DU ville ønske at Ow har funde på til næste opdatering. Det kan være alt muligt :D. Bare det er en realistisk idé :D. Bedste idé vinder!
Præmie : En valgfri ting fra DSM - næsten (De samme, som i konkurrence 1 :D)
3. Gætteleg :D.
I skal gætte min nuværende pony alder osv :D.
- alder (5-20 år)
- Navn Starter på "F" og slutter på "E" (Hint - det betyder blomst på fransk)
- Grønt, rødt eller blåt pas
- Spring eller dressur?
Præmie : 1x pashest & 1x Himmel
Konkurrencen slutter på fredag, hvor jeg har 400's dag
//Krumme E
Ps. Forbeholder mig retten til at udskyde/droppe konkurrencen, hvis der ikke er deltagere nok :3 xD
feb 2012
Følger: 157 Følgere: 221 Heste: 4 Emner: 701 Svar: 5.786
2. Fleur
3. Grønt ?
4. Lidt beggedele
HorsesPrinzes
aug 2014
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 104 Svar: 773
okt 2013
Følger: 72 Følgere: 23 Emner: 316 Svar: 3.150
2) Fleur
3) Grønt pas
4) Lidt af dem begge
Tillykke med de 400 dage
-Love Horses091002
feb 2012
Følger: 157 Følgere: 221 Heste: 4 Emner: 701 Svar: 5.786
okt 2013
Følger: 72 Følgere: 23 Emner: 316 Svar: 3.150
Ow har fundet på den nye hesterace, Irish Cob. Den kan have både sokker, blis, stjerne og andre aftegn. Fordelene ved denne hest, er at den sover ude året rundt, for det dobbelte ved missioner, hopper kan give et eh føl af den nyeste race og den er kun drægtig i 6 måneder og ejeren kan èn dag i ugen være så heldig at den giver et pas. Ens ridecenter rykker også 5 højere op på ranglisten hvis en anden opstalder min Irish Cop. Ens egnen rykker ikke op. De kan (Lidt alla Midas) give Heras pakke til 25 i hele dens liv. Andre personer kan sende hjerter (ligesom man kan optø Frost) og vinde Hestias Gave eller 5000 equus.
Howrse navn: Love Horses091002
Tillykke
aug 2014
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 104 Svar: 773
400 dags konkurrence xD
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside