1.688 visninger
|
Oprettet:
Veterinærmedicin {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg sidder og har en drøm om, at jeg gerne vil være dyrlæge.
Jeg har et ok snit, men dog rammer det ikke de 11 som nu forventes, da jeg desværre hænger på et par 7 tallet i de fag som slet ikke har noget som helst at gøre med uddannelsen som bla. billedkunst
Jeg har dog 5A fag, og kan derfor gange mit snit med et mindre tal, men det vil stadig ikke komme op på 11 (er jeg ret sikker på)
Er der nogle der ude som har noget erfaring med kvote 2 på Veterinærmedicin? Studiet? prøven? og evt hvordan man får viden til optagelsesprøven på kvote 2?
Jeg lytter
sep 2007
Følger: 97 Følgere: 95 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 83
jun 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 110
sep 2007
Det er bare altid rart at høre lidt fra folk, som personligt selv sidder i det
- Jeg så nemlig et uddrag fra sidste års prøve, og der må jeg indrømme, at det var en ekstrem bred paratviden man skulle have, kunne jeg hurtigt konstatere, som du også skriver Lykke
sep 2007
Jeg er opvokset blandt heste, så en lille start viden har det selvfølgelig givet. Men det er jo kun under heste-faget.
Jeg har overvejet at tilbyde mig selv som frivillig hjælp på en dyreklinik i sommerferien.
Har du andre idéer til hvad man kunne gøre for at få erfaring? Jeg regner med at tage 1 år fri efter 3g og få læst en helt masse! Jeg vil jo heller ikke påbegynde noget uddannelse hvis jeg alligevel ved jeg har tænk mig at droppe ud for at søge ind som dyrlæge, så det skulle helst gerne være muligt inde for det år
sep 2007
Veterinærmedicin
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside