{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Howrse er unfair {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Jeg har længe syntes at howrse er uretfærdig på mange punkter men især på bedæknings priserne .
når man har mange eq, som jeg ofte har koster en bedækning 2.500 (hvis det er fra egen hingst)
men hvis man har under 10.000 eq koster en bedækning 100 eq(fra egen hingst)
så idag har jeg bedækket
159 eh'er også regnet på prisforskellen ved bedækningerne

159x2500 = 397.000
159x100 = 15.900

så det vil sige at os der har mange eq har betalt 381.100 eq mere end andre for 159 bedækninger.

Det synes jeg ikke er fair, især fordi jeg har kæmpet for mine eq, men hvad synes i andre ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Howrse er unfair
  • #1   20. okt 2014 Skriv til support og brok dig? smiley

Det er jo lavet for at udligne forskellene mere, og jeg synes sådan set det er meget fair i forhold til den gamle faste pris, som kunne være dyr for dem der havde knap så meget og meget billig for dem der har meget. Det er da irriterende at skulle ud med hele 2500 equus, men fair smiley

• #4   20. okt 2014 Hønen: ved godt det ikk er fair, for dem der ikk har mange eq at de skal betale meget for så har de ikke råd . men nogen er jo selv skyld i de ikk har så mange, fordi de ikke er gode til at spare . Så jeg synes f.eks kun det skal gælde for nybegynder (måske op til 100 dages accenitet, ved ikke lige hvornår man stopper med at kalde nogen nybegynder) eller måske bare op til 100 bedækninger også derefter betaler man fuld pris uanset hvor mange eq man har smiley
    for jeg har kæmpet hårdt for at have så meget som jeg har, og det samme med eq, så at nogen ikk kan finde ud af at spare synes jeg er deres problem, ikke mit eller andres, så synes det burde være ens for alle, men selvfølgelig skal nye spillere have en chance smiley

Ksofus: ja det er vist 10% og maks 2.500 . og synes godt de kunne sætte prisen op på eh fejl til f.eks. 5.000, eller mindst 2.500 som en bedækning ville koste .
    men hvis jeg vil tjene gode eq, skal jeg jo bare bedække mine eh'er når jeg har under 10.000 eq, også slå eh fejl ihjel, for så har jeg tjent 1.900 pr stk smiley
    så synes det er meget fjollet smiley jeg er ikk selv en der slår heste ihjel fordi jeg samler på dem, men kan ikk se hvorfor man skal få eq for at slå en hest ihjel, et eller andet sted er det jo synd smiley og ens eget valg om man vil ha den eller eij smiley
    men der er så mange ting på howrse jeg synes er mærkeligt, men nok ikk noget man kan gøre noget ved smiley

• #5   21. okt 2014 Jeg syntes også det er unfair især for dem der avler meget

• #6   21. okt 2014 Jeg syntes også at det er noget træls. Det burde være ens for alle, uanset hvor mange equus man har. smiley

• #8   21. okt 2014 Så synes jeg bedre om idéen med at prisen følger anciennitet.

At det skulle koste 1000 equus er jeg meget i mod, for det kostede vidst 500 i honorar til dyrlægen før i tiden smiley

• #9   21. okt 2014 Altså det er unfair men hvis man tænker på dem som har 4 Eh måske og har næsten ikke råd til af BK så er det bedre af det er billigere for dem, men kan godt se af hvis man BK' er så mange så er der en stor Forskel, altså jeg plejer geneneralt ikke BK mere da jeg synes man bruger for mange eq på det. Jeg plejer af betale 10.000 eq pr stk men nu er jeg stoppet med af BK og har solgt næsten alle mine Eh'er smiley men ja jeg synes virkelig det er unfair.

• #11   21. okt 2014 Ups det var også det jeg mente men har været vandt til at skrive Eh'er men det er rigtigt men solgt mine Eh^^^:-)

• #13   21. okt 2014 Ja men ellers bliver føllene ikke gode da bluppen gerne skal op over 80 for mig smiley

• #15   21. okt 2014 Den gang kunne jeg ikke bluppe det er også billigere nu for mig da jeg bruger mine egne hingste smiley

• #17   21. okt 2014 hehe smiley

• #18   21. okt 2014 det kunne være jeg skulle skrive til howrse og forslå en løsning på det ? smiley
    for det virker jo som om det ikk kun er mig der synes det er træls smiley

• #20   21. okt 2014 Det ville være skønt smiley

Kommentér på:
Howrse er unfair

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce