{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

kontrakt howrse :) {{forumTopicSubject}}

hej igen ^^
jeg ved jeg har lave et emne om det i forvejen, der kom da positivt respons, men der blev kun svaret på ét af spørgsmålene.. smiley

men vil nu mere gerne have en meget gerne flere, der siger jamen hvis du skal skrive kontrakt med nogle skal der f.eks stå det er det i den

vil lige sige at jeg har kun til imorgen til at skrive en kontrakt :s og er på meget bar bund

lidt info:
jeg står for holdet - det er et islænder eh hold (mere info kan komme, hvis i ønsker det)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kontrakt howrse :)
  • #1   22. sep 2014 Ved ikke om dette giver dig en smule svar ? :
    Stol på personen du vil lukke ind på dit hold!
    Snak med personen først, find ud af om i passer godt sammen !
    - Ville hade at være på et hold med nogen jeg ikke ville skrive med.

Hav klar besked om hvordan i gør tingene, og om salg osv!

- Selvom du er den med VIP og derfor betaler 10 pas om måneden, synes jeg ikke hun skal give dig nogle... Med mindre du kommer meget i nød! smiley
    Er også den der står for det i min avl, men da det ikke er et problem for mig at samle det, ( via pasheste bla ) vil jeg ikke skabe noget udnødvendig fjenskab på holdet ( Ville selv synes det var træls at blive prikket til konstant med "Har du ikke snart nogle pas?" )

Og få klaret det det med hvor gamle hestene skal være før i bedækker dem, hvor meget ap i ligger i det, hvor tit der skal avles osv! Hvis den ene syntes noget andet, skal det gerne begrundes! F.x. det er smartes at træne den i dette, før dette!

--- Håber det hjalp lidt ^^

• #2   22. sep 2014 det er er nogle super gode råd rikke! smiley dem skal du have tusinde tak for ^^

det giver i hvert fald noget for at hjælpe mig/skrive en kontrakt ^^

• #3   22. sep 2014 Så lidt da smiley

• #4   22. sep 2014 Jeg ville også skrive ned hvad man forventer at skulle bruge af DSM per generation (så alle er enige om at der bliver lagt en frodighedsstav, det er hoppeejer der gør det, og at man skiftes til at ha' hoppe og hingst)

Hvad der skal ske med hestene hvis avles afsluttes (skal top ti til den der vil avle videre)

Hvad sker der med eventuelle tjente pas udover dem der går direkte til avlen?

• #5   22. sep 2014 rynke: er det ikke en smule resikabet at sende hestene rundt? smiley

det med top 10 skriver jeg også med på

alså hvis man afslutter eller hvis man tjener lidt ved siden af imens man er på hold sammen?

• #6   23. sep 2014 Altså jeg ville ikke avle med en jeg ikke stolede nok på til at sende hestene til, så er det sagt smiley

Jeg har i min avl gjort det den med at sende og skifte til at være hoppe og hingste-ejer. smiley

Det med pas er hvis man afslutter eller hvis hestene fra avlen sælges smiley

• #7   23. sep 2014 I min avl tager vi hoppe, hingst, ny hoppe videre til ny smiley

• #8   23. sep 2014 rynke: så du vil råde mig at til at sige at jeg ikke tager personen ind på holdet? eller venter til at vi har skrevet i måske 1 måneds tid eller mere? smiley

rikke: hmm.. det forstår ikke rigtigt? kunne du forklare det på en anden måde? smiley

• #9   23. sep 2014 Altså jeg ville ikke tage nogen ind på nogen hold, hvis der var behov for diverse kontrakter smiley

Selvfølgelig skal der være enighed om hvordan i skal avle, men hvis du ikke tør at sende heste til personen, hvorfor så turde give dem adgang til din konto, når bedækninger kan være ligeså værdi fulde som selve hesten.

Har altid kun haft avlspartnere jeg stoler på og ikke har betænkeligheder om kontodeling eller hvor hestene står smiley

Ellers er det vel at høre nogle af de aktive/gamle spillere om hvordan de syntes om personens spille stil/snyd/engagement osv smiley

• #10   23. sep 2014 personen er rigtige nye (ca. 100 eller 200 dage) (jeg har 522 dage)
    og er ikke helt inde i hvornår de skal ligges i seng osv. (men det er jo bare at fortælle hun om hvordan det skal gøre - så store kaos er det jo ikke)

men har måske den der ''bange'' tanke om at hvis det nu går godt, og vi ikke skal avle mere (og lad os sige - hun har top 10 af vores bedste avlet eh'er) og hun så ikke vil sende dem til mig trods der var en kontrakt? smiley eller hvis hun nu sælger en eh uden lov eller eller.. du ved alle de spørgsmål smiley

hun virker sød nok når man skriver men - er jo stadig ikke så sikker på personen

• #11   23. sep 2014 Hvis jeg har haft avlspartner på eh'erne har jeg altid lavet et sæt og sendt de to føl videre, selvfølgelig et af hvert køn, det sæt jeg blupper op bliver hos mig, da jeg ofte godt kan lide at ligge æbler osv videre på, derfor var det altid føllene der blev sendt videre smiley på den måde er der ingen af jer der vil sidder langt fra toppen smiley

Kommentér på:
kontrakt howrse :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce