{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Erfaringer med A-touch til skadet hest?? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg står desværre i den uheldige situation at min hoppe har stået skadet siden december måned - hun fik en skade på tilhæftningen til gaffelbåndet i vb og pga. aflastning så fik hun også en skade i lænden. Mit problem er nu at skaden i lænden ikke vil forsvinde og derfor rider jeg hende ikke. Jeg har haft hende på Højgård hestehospital flere gange, hvor to af gangene fik hun sprøjtet noget direkte ind i lænden. Første gang hjalp det et stykke tid, og jeg kunne derfor gå i gang med genoptræning, men halvvejs i genoptræningen, fik hun problemer med hb. og hun kom på Højgård igen. Hvor det viste sig at der var små ændringer på det andet gaffelbånd og i den forbindelse fik hun også aflastningsskaden i lænden igen. Men denne gang hjalp sprøjten i lænden ikke. Hun er haltfri og der er slet ingenting med benene, nu er det bare lænden.

Så nu står jeg og overvejer at prøve noget andet end dyrlæge. I den forbindelse læste jeg om det der hedder "a-touch", og derfor ville jeg høre om der er nogen der har erfaringer med det? eller gode erfaringer med anden behandlingsform?

Håber i kan hjælpe mig - ville være så dejligt hvis min hoppe, kunne blive ridehest igen. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med A-touch til skadet hest??
Kommentér på:
Erfaringer med A-touch til skadet hest??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce