{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

cheval ridekapsun - erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg står og leder efter en ridekapsun til billige penge. Jeg har fået kig på denne og synes at det er super smart med kapsun og alm. trense i én:

http://www.stald-direkte.dk/shop/cheval-ridekapsun-5010p.html

Jeg vil dog lige høre jeres erfaringer med den... Sidder den godt? Hvis jeg trækker i kapsunen kommer der så også træk i munden? Former kapsunen sig efter næseryggen? Glider kapsunen op i øjet?

Er der evt. nogen der har et billede hvor der er sat bid på også?

Håber at i vil hjælpe og dele ud af jeres erfaringer! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cheval ridekapsun - erfaringer?
  • #1   10. aug 2014 Følger lige med smiley

• #2   11. aug 2014 Jeg kender ikke denne Kapsun men synes det er mærkeligt at kapsunen ikke er ens på de to billeder de viser på hjemmesiden. På billedet kun af kapsunen ser det ud til at bidremmen sidder uafhængig af selve kapsunnæsestykket. Men på billedet hvor hesten bærer kapsunen ser det ud til at bidremmen er integreret i selve kapsunen ?!? Måske du lige skal høre forhandlerne om hvilket billede der er rigtigt. :S
    Jeg ville klart foretrække at Kapsun og bidremmen ikke sidder sammen, for at undgå at disse påvirker hinanden fx at du også trækker i biddet hvis du trækker i kapsunen. Jeg har en cavesson Kapsun som jeg er glad for, men også har erfaring med at den er ret let at dreje om i øjet på hesten. Man skal ihvertfald have fat med begge tøjler når man indvirker mere med den ene tøjle (hvis det er til at forstå)
    Jeg ville nok foretrække et bredere Kapsun næsestykke (som dem jeg sælger i min annonce) som jeg føler ligger mere fast. Men nu ved jeg ikke om du gerne vil have en Kapsun med cykelkæde gennem næsedelen for det har mine kapsuner så ikke. smiley

Kommentér på:
cheval ridekapsun - erfaringer?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce