{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Finde en bidløs hest? {{forumTopicSubject}}

Hej. Min lillesøster rider min bidløse hoppe, og synes det er på tide, at finde hendes egen, men har svært ved at finde en, som er bidløs. Kender i måske en, som sælger en bidløs hest/pony? Eller har nogen kontakter eller noget?
Håber det er ok jeg slog dette emne op. Var lidt i tvivl.
Mvh. Sebastian.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Finde en bidløs hest?
  • #1   5. aug 2014 Betyder det noget den ikke er bidløs? I kan jo bare selv ride den bidløst?:)
    På den måde er der massere af muligheder, og i kan finde hesten der er lige hende. smiley

• #2   5. aug 2014 "Problemet" er, at jeg har en tidligere mishandlet hest, så jeg ligger meget vægt i at arbejde på hendes angster, så det skal helst være en hest hun bare kan sætte sig op og ride på, og ride tur på sammen med mig, uden nogen bekymringer. Men hun har været meget med mig ude, og hun er blevet forelsket i min "stil" med heste, og hun var helt væk, da min tidl mishandlede hest var kommet så langt, at hun fik lov til at komme op på hende, og nu rider hun hende én gang i ugen. Hun rider ture på hende, men fordi hun er tidl. Mishandlet, og har nogen angster, så har jeg hende i snor, og hun kan kun ride derhen hvor hun er vant til at være, fordi jeg ikke tør andet med hende på ryggen. Så ja. Self kan man fravænne hesten fra bidet, men søger en der er 100% stabil uden bid, så min lillesøster kan ride derhen hun vil.

• #3   6. aug 2014 På Facebook er der en gruppe der hedder "formidling af heste og ponyer - med næsen foran lod". Her bliver forhandlet med heste og ponyer er der skolet "alternativt", ofte bidløst smiley Hvis man er heldig kan man finde noget passende derinde, her er alt fra de sporty typer til de lidt tungere racer, og så er folk jo til at snakke med derinde smiley

• #4   6. aug 2014 Du skal da bare finde en helt rolig hest, der ikke bliver bange for noget. Så lære den at gå bidløs, det gjorde jeg den gang med min tinker

• #5   6. aug 2014 Som Charlotte siger, finder du en rolig og stabil hest, så skal den nok være lige sådan uden bid. Måske den skal rides et par gange med den bidløse, før den er 100% med på signalerne:)

• #6   13. aug 2014 Stort set alle heste kan lære at ride bidløst, men det er naturligvis letteste hvis det er en hest der lytter meget til sæde og ben. Der er desværre ikke lige nogen jeg kender der sælger en bidløs.. beklager..

Kommentér på:
Finde en bidløs hest?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce