{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Afstemning: konks, med præmie! {{forumTopicSubject}}

Hæhæ, jeg sidder stadig og leger med tanken om, hvilke(n) type(r) konkurrance(r) jeg skal afholde når jeg når mine 999 eller 1000 dages anciennitet på howrse.

Så jeg tænkte, at jeg kunne afholde en lille afstemning med de forskellige ting jeg overvejer, og så skal i altså bare stemme på den eller de konkurrancer i syntes kunne være fede at deltage i!

I denne her omgang vil jeg gerne udlodde lidt små præmier som tak for jeres hjælp til at stemme.

Du må forøvrigt rigtig gerne skrive en begrundelse for hvorfor du synes en af konksene er ultimativ meget federe end de andre. smiley

<b> Like dig til et o-horn! </b>
Så i morgen (søndag d. 3) klokken 21 giver jeg en tilfældig præmie til en, der har liket mindst 1 af forslagene til en af konkurrancerne!
Præmien til denne ene tilfældige vil være et overflødighedshorn, og jeg vil kontakte vinderen over HG og annoncere det her i emnet, så vedkommende har en chance for at se det. Så abbonner eventuelt på enmet. smiley

<b> Giv forslag og vind kronos / harmoni </b>
Stoptidspunktet er det samme som ovenstående smiley
Derudover vil jeg gerne give 1 stk kronos ur eller harmonipakke til en, der kommer op med et forslag til en konkurrance. Der er kun 1 præmie og der bliver trukket tilfældigt lod mellem de, der kommer med forslag!
Så hvis du har et forslag, så fyr løs (ny kommentar pr. forslag så jeg kan trække ud fra kommentarnummeret). Vinderen vil blive kontaktet og annonceret her i emnet.

Og her kommer så de konkurrancer jeg selv har tænkt på:

<b> OBS </b> selvom der flere steder er skrevet "en tilfældig" vil jeg ofte vælge at udtrække f.eks. 3 præmier - det er bare for at gøre det dejlig nemt at skrive. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afstemning: konks, med præmie!
Kommentér på:
Afstemning: konks, med præmie!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce