Andre forumemner med "DM"
Dm
Hej alle, hvordan kan man stille op i Dm ridebanespringning altså skal man kvalificere sig, hvordan? skal man ride A B eller c stævner, og hvor mange rigtig fejlfrie.. Lidt mange spørgsmål men jeg er...
Hej alle, hvordan kan man stille op i Dm ridebanespringning altså skal man kvalificere sig, hvordan? skal man ride A B eller c stævner, og hvor mange rigtig fejlfrie.. Lidt mange spørgsmål men jeg er...
Skrevet af: Josephine Lusty - 3. apr 2014
Dm?
Jeg tænker tit på hvor meget jeg egenligt brænder for at komme med til DM. Hva tager det egenligt for at komme med? Jeg er. Godt selv klar over at jeg ikke kommer til det endnu men, vil gerne vide ...
Jeg tænker tit på hvor meget jeg egenligt brænder for at komme med til DM. Hva tager det egenligt for at komme med? Jeg er. Godt selv klar over at jeg ikke kommer til det endnu men, vil gerne vide ...
Skrevet af: Emma Bergmann - 19. okt 2013
DM:)
hejsa ;)! tænkte på sådan om hvordan man kvalificere sig til at ride DM junior i ridebanespringning;)? tak på forhånd ;)!
hejsa ;)! tænkte på sådan om hvordan man kvalificere sig til at ride DM junior i ridebanespringning;)? tak på forhånd ;)!
Skrevet af: amanda selsmark - 12. maj 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
- Bundventil skiftes i vask 400 kr.
- Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
- Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
- elektriker 600 kr.
- Mounting of TV on wall 300 kr.
sep 2008
Følger: 166 Følgere: 185 Heste: 4 Emner: 118 Svar: 529
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 6 Svar: 26
DM
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside