Tøj til bryllup {{forumTopicSubject}}
Hej piger!
Min kusine og hendes kommende mand, skal giftes i slutningen af sommerferien.
Jeg havde egentligt tænkt mig at jeg skulle have kjole på til deres bryllup, men efter at have været inde i utallige butikker og kigget kjoler og egentligt fundet nogle der var meget flotte, men som sad elendigt på mig, gav jeg på..
Jeg fandt i stedet en rigtig fin top som jeg købte og vil have på til brylluppet. Den er sort/hvid mønstret.
Jeg har et par sorte højtaljede bukser og et par læder Converse.
Jeg skal enten købte et par nye pænere bukser eller et par nye pænere sko..
Men jeg er så i tvivl! Jeg er simpelthen så dårlig til at have 'pænt' tøj på.. Så tænkte lidt om I havde nogle ideer til enten bukser eller sko som kan passe til resten af tøjet?:D
Jeg skal nemlig snart ud i byen og have det købt og som sagt mangler jeg virkelig inspiration :b
- Grøndahl
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
nov 2008
Følger: 152 Følgere: 145 Heste: 5 Emner: 355 Svar: 1.950
jun 2011
Følger: 18 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 1.153
Personligt ville jeg tage noget i denne her stil på, men det jo ikke sikkert du kan lide dem
https://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/115718-3994_1?$members_press$
Hvis du vil se lidt mere fin ud, ville jeg gå efter nogen stilleter, igen, ville jeg nok gerne have lidt farve på, men et par sorte kunne også se flotte ud til.
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Alternativt ballerinaer eller søde sandaler, hvis du ikke er til stiletter. :o)
sep 2010
Følger: 30 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 1.320
Elsker stilletter synes de er super flotte! Men jeg kan bare ikke finde ud af at gå i dem haha xD
Har faktisk allerede et par sorte stilletter
De er faktisk vildt fede de støvler der, Eifos
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Tøj til bryllup
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside