Vil du have en fantastisk mulighed? {{forumTopicSubject}}
Hejsa Howrsefolk!
Jeg er kørt helt død i Howrse, men jeg vil ikke smide alt det jeg har kæmpet for væk. Hverken ved at slette min profil eller ved at forære tingene væk. Derfor er jeg kommet frem til en anden løsning, og det er her at DU kommer ind i billedet..
Jeg søger en til at passe min profil. Det er ikke noget jeg vil betale for, så du får selvfølgelig lidt ekstra goder ved det.
Jeg er ikke helt sikker på hvad de skal være, men jeg har et par idéer. Fx kan du bruge mine udødelige enhjørninger som du har lyst til OG beholde føllene du laver. Du må passe mine begivenheder og beholde det du tjener på det. Du må passe mine pasheste (aka kommende pasheste) og beholde de AP'er du finder. Du må have dine heste på min profil (vi aftaler selvfølgelig at jeg ingen ret har til at passe/sælge/ændre på dem) og spare de penge på opstaldning (og bruge dine tjente AP).
Du må hjertens gerne komme med flere ting, men der er selvfølgelig også nogle krav. Som at du holder snitterne fra de heste jeg vil have du holder dig fra, ikke misbruger mine ting eller bruger Eq/Pas/DSM som du ikke har ret til at bruge. Samtidig holder jeg min del, og lader være med at røre det vi har aftalt, andet end at sende det videre til dig.
Mine krav til dig er at du er minimum 14, og meeeget gerne over. Du SKAL have styr på dit spil, være hurtigt til at fatte ja og nej (jeg magter virkelig ikke at skulle spionere på hvad du laver) og jeg ser gerne at du er blandt dem jeg kender og stoler på herinde. Jeg behøver vel ikke at nævne at du skal være til at stole på og overholde dine aftaler.
Uddybende krav kan vi komme ind på ved interesse. Kontakt mig på SarahM på Howrse, eller herover. (Jeg ser forresten at du har facebook og kan/vil kontakte mig derover når/hvis der skulle komme tvivl, spørgsmål eller du bare ønsker min opmærksomhed hvis du er med på aftalen)
Link gerne til dig selv, fortæl om dig selv, dit spil og dine idéer. Gerne over PB
Kh Ego aka SarahM
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 293 Svar: 3.820
okt 2013
Følger: 72 Følgere: 23 Emner: 316 Svar: 3.150
okt 2013
okt 2013
feb 2013
Følger: 31 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 257 Svar: 1.481
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 293 Svar: 3.820
okt 2013
Vil du have en fantastisk mulighed?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside