{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Fantastisk tricks pony sælges!! LEG!! {{forumTopicSubject}}

Haloo der ude! smiley Det er med blødende hjerte at jeg sælger min skønne vallak!! smiley smiley

For 2 år siden (havde haft ham i 6 år der) kom han ud for et ulykke, vi var til spring stævne, det gik rigtig godt og jeg var stolt, vi vandt den første klasse. men da vi skulle ind på banen til den anden klassen gik det også rigtig godt på de første spring. vi kom mod 4 sidste spring, han bliv ukoncentreret og sprang for langt væk! Han væltede ind i springet, og landede rigtig dumt, hans ryg bliv bøjet. vi gik igang med genoptræning men pga en skade på ryggen han han kun bruges til skov,tricks og lidt hygge! smiley Efter det ændret vores hver dag sig. vi begyndte på jordarbejde og hygge. det var meget hårdt i starten og han var ikke sig selv. efter 1 år begyndte det rigtig at Line noget, han kunne der: Smile, Kysse, Neje, ligge og alt muligt jordarbejde. efter noget tid lærte jeg ham at stejle. Dog kun på jorden og har ikke fundet ud af at han kan det med rytter. Vi red også med coedo! :). han er en dejlig vallak! Og han elsker at hygge!

Navn: Rebel Figther
Alder: 11 år
Højde: 149 cm
Køn: Vallak
Klasser: Før MB i spring og LB i dressur. Men nu kan han ikke holde til det! smiley
MP: 10.000 smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fantastisk tricks pony sælges!! LEG!!
Kommentér på:
Fantastisk tricks pony sælges!! LEG!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce